Gjest AnonYm Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hva slags trening bør man drive eller ikke drive for å få lange slanke muskler? Er jente og vil ikke være bulete. Er litt småkraftig og ønsker å gå ned noen kilo og få en noe slankere kropp. Men man bør vel ikek akkurat "pumpe" jern helelr da...? Og hva med når man trener på apparater på helsestudio, skal man løfte fort eller rolig (bevegelsene)? Har sett både folkk som gjør det rolig og hurtig... Hva er det riktige? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jo, tren vekter som gutta og ikke vær redd for å bli for stor. Det klarer du ikke allikevel som jente... Kombiner med litt kondisjonstrening og ha et bra kosthold. Så vil du komme i mål garantert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jippiii Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jo, tren vekter som gutta og ikke vær redd for å bli for stor. Det klarer du ikke allikevel som jente... Kombiner med litt kondisjonstrening og ha et bra kosthold. Så vil du komme i mål garantert. Store, muskuløse jenter med bulemusker har jeg da sett maaange ganger (de som kjører hardt i styrkerommet seks dager i uken...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Store, muskuløse jenter med bulemusker har jeg da sett maaange ganger (de som kjører hardt i styrkerommet seks dager i uken...) Right... Første feilen her er jo at de som kjører hard styrketrening 6 dager i uka er som regel de som ikke kommer noen vei pga overtrening. Og definer "bulemuskler" da... Jeg har enda til gode å se ei jente med "bulemuskler", utenom på bilder. Og jeg trener selv aktivt på helsestudio. Fitness utøvere mener du kanskje har "bulemuskler"? Vel, sorry men det stemmer ikke. Jenter der har veldig lav fettprosent, og derfor godt synlige muskler. Men størrelsen er som regel ikke nevneverdig stor! Større en hos vanlig folk, så klart. Men ikke større en at det er en nytelse å se på! Det er ikke fysisk mulig for jenter å få veldig store muskler, da dere produserer hovedsaklig østrogen og progesteron. Det vesle testosteronet dere har, og androgenene fra binyebarken brukes mest til sexuallyst. Ikke til oppbygging av muskler som hos menn. Tar dere derimot hormontilskudd eller har en feil i hormon/endokrine systemet er det en annen sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jippiii Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Right... Første feilen her er jo at de som kjører hard styrketrening 6 dager i uka er som regel de som ikke kommer noen vei pga overtrening. Og definer "bulemuskler" da... Jeg har enda til gode å se ei jente med "bulemuskler", utenom på bilder. Og jeg trener selv aktivt på helsestudio. Fitness utøvere mener du kanskje har "bulemuskler"? Vel, sorry men det stemmer ikke. Jenter der har veldig lav fettprosent, og derfor godt synlige muskler. Men størrelsen er som regel ikke nevneverdig stor! Større en hos vanlig folk, så klart. Men ikke større en at det er en nytelse å se på! Det er ikke fysisk mulig for jenter å få veldig store muskler, da dere produserer hovedsaklig østrogen og progesteron. Det vesle testosteronet dere har, og androgenene fra binyebarken brukes mest til sexuallyst. Ikke til oppbygging av muskler som hos menn. Tar dere derimot hormontilskudd eller har en feil i hormon/endokrine systemet er det en annen sak. OKI=) Ta deg en tur til treningssenteret mitt og se... Kanskje det er noen veldig feminine menn med pupper, langt hår og lebestift... De er større en typen min, som er ganske flott å se på. Kanskje de tar hormoner, da. Hvem vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 OKI=) Ta deg en tur til treningssenteret mitt og se... Kanskje det er noen veldig feminine menn med pupper, langt hår og lebestift... De er større en typen min, som er ganske flott å se på. Kanskje de tar hormoner, da. Hvem vet. For noe bullshit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 For noe bullshit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei! Trening over lange økter med liten belastning gir slanke muskler og forbrenning av fett. F.eks svømming, roing, sykling, gåturer, skiturer eller rolig løping i timer. Korte intense økter gir større muskelmasse. Sml. 100 m-løpere og 10000 m-løperne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg trener en del styrke (3 ganger i uken) og masse kondisjonstrening. Jeg har bare blitt veldig mye sterkere enn det jeg var før - ikke bulete! Litt større muskler selvsagt, men ikke mye. Så bare tren styrke du, og vær ikke redd for å bli bulete - du kommer bare til å bli finere og sterkere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.