Gå til innhold

er umulig

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

det er faktisk umulig å vite eksakt HVA man skal spise hver dag for å bli slankere. Jeg er en jente på 23 år, er 168 cm høy og veier 68 kilo. trener aerobic 3 ganger i uka + styrke 1 gang (av og til). Ser lite resultater enda jeg har holdt på i et år.

Kostholdet mitt mener jeg selv er på topp, slik som folk beskriver her. (skeier bare ut på lørdager)

Men det er jo så mange meninger ute og går om kosthold. Noen sier "spis det" mens andre sier "spis det".

Er det noen her som har bra erfaringer med sitt kosthold som kan legge ut sin kostholdsplan her?

(som er på ca 1400 kcal)?

Jeg er nemlig lei av å ikke vite EKSAKT hva jeg bør spise for å bli tynnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann

det finnes ikke noe eksakt svar på hva du skal spise

se på kosthold mer som et gradsspørsmål

Uansett høres 1400 kalorier lite ut

Og angående kosten her er noen prinsipper: proteinrik kost, langsomme karbohydrater, sunt fett, mange smål måltider

mosjoner i tillegg

good luck ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...