Gjest retvizan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 På den boksen jeg har, så står det at man skal ta 3-6 kapsler dgl. Kan man ta alt på én gang, eller MÅ de fordeles utover dagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nullemor Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det lureste er nok å dele det litt opp. F.eks halvparten morgen og kveld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det lureste er nok å dele det litt opp. F.eks halvparten morgen og kveld *sukk* Har problemer med å huske å ta sånne ting, morgenen er forsåvidt grei, men det er stor sjanse for at jeg glemmer det om kvelden. Jaja, halv dose er bedre enn ingen dose. Takk for svar! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nullemor Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 *sukk* Har problemer med å huske å ta sånne ting, morgenen er forsåvidt grei, men det er stor sjanse for at jeg glemmer det om kvelden. Jaja, halv dose er bedre enn ingen dose. Takk for svar! :-) Hvis du finner ut at du ikke klarer å huske det, så får du heller ta alt om morgenen. Men PRØV iallefall:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg stapper i meg alle piller/vitaminer om morgenen. Jeg prøvde magnesium en periode; den skulle av en eller annen grunn taes om kvelden, så de pillene varte lenge.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hvis du finner ut at du ikke klarer å huske det, så får du heller ta alt om morgenen. Men PRØV iallefall:) Skal gi det et realt forsøk, Nullemor! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg stapper i meg alle piller/vitaminer om morgenen. Jeg prøvde magnesium en periode; den skulle av en eller annen grunn taes om kvelden, så de pillene varte lenge.... *ler* Jeg har problemer med å huske å ta piller generelt, og er det snakk om mer enn én gang per dag, så må jeg omtrent bruke alarm. Husker da jeg tok minipiller, gjett hvor vellykka DET var! ;-) Vedder på at magnesium er oppskrytt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 *ler* Jeg har problemer med å huske å ta piller generelt, og er det snakk om mer enn én gang per dag, så må jeg omtrent bruke alarm. Husker da jeg tok minipiller, gjett hvor vellykka DET var! ;-) Vedder på at magnesium er oppskrytt! Du er jo for svarte i alle foraer nå!! Så deg nok på PSYK i går.....Kan du ikke holde deg på EN plass? Har du posta innlegg på Urinveier også, kanskje? Har du vært på på Polet i dag, by the way? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Du er jo for svarte i alle foraer nå!! Så deg nok på PSYK i går.....Kan du ikke holde deg på EN plass? Har du posta innlegg på Urinveier også, kanskje? Har du vært på på Polet i dag, by the way? HÆ? Var jeg på psykforum?! Husker ikke det. :-/ Eeh..hva gjorde jeg der? Nix pol, har vært i etegilde! Hvor mange smørbrød er det forresten høflig å spise? Jeg åt 5 + 1 stk marsjipankake, 1 stk sjokoladekake og 1stk ostekake. Høres det greit ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 HÆ? Var jeg på psykforum?! Husker ikke det. :-/ Eeh..hva gjorde jeg der? Nix pol, har vært i etegilde! Hvor mange smørbrød er det forresten høflig å spise? Jeg åt 5 + 1 stk marsjipankake, 1 stk sjokoladekake og 1stk ostekake. Høres det greit ut? Hahaaaa...eie du ikke skam i livet kjerring? Håper du la på deg et par kilo :oP Nå stikker jeg. Guddbai beibi. See you soon. Haævv a naise vikend. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hahaaaa...eie du ikke skam i livet kjerring? Håper du la på deg et par kilo :oP Nå stikker jeg. Guddbai beibi. See you soon. Haævv a naise vikend. Nais helg til deg også! Og du, jeg legger aldri på meg! :-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 *ler* Jeg har problemer med å huske å ta piller generelt, og er det snakk om mer enn én gang per dag, så må jeg omtrent bruke alarm. Husker da jeg tok minipiller, gjett hvor vellykka DET var! ;-) Vedder på at magnesium er oppskrytt! Jeg hadde ikke noe synlig gevinst av magnesium, men tok bare en boks over altfor lang tid. Men den sies å forebygge benskjørhet og migrene m.m. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokka Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvis du finner ut at du ikke klarer å huske det, så får du heller ta alt om morgenen. Men PRØV iallefall:) Herlighet, her var det MYE fornuft. Hva er vitsen? Har dere ingenting annet å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.