Gå til innhold

Omega 3 - dosering

Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

På den boksen jeg har, så står det at man skal ta 3-6 kapsler dgl. Kan man ta alt på én gang, eller MÅ de fordeles utover dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Det lureste er nok å dele det litt opp. F.eks halvparten morgen og kveld

*sukk*

Har problemer med å huske å ta sånne ting, morgenen er forsåvidt grei, men det er stor sjanse for at jeg glemmer det om kvelden.

Jaja, halv dose er bedre enn ingen dose.

Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nullemor

*sukk*

Har problemer med å huske å ta sånne ting, morgenen er forsåvidt grei, men det er stor sjanse for at jeg glemmer det om kvelden.

Jaja, halv dose er bedre enn ingen dose.

Takk for svar! :-)

Hvis du finner ut at du ikke klarer å huske det, så får du heller ta alt om morgenen. Men PRØV iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stapper i meg alle piller/vitaminer om morgenen. Jeg prøvde magnesium en periode; den skulle av en eller annen grunn taes om kvelden, så de pillene varte lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hvis du finner ut at du ikke klarer å huske det, så får du heller ta alt om morgenen. Men PRØV iallefall:)

Skal gi det et realt forsøk, Nullemor!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg stapper i meg alle piller/vitaminer om morgenen. Jeg prøvde magnesium en periode; den skulle av en eller annen grunn taes om kvelden, så de pillene varte lenge....

*ler*

Jeg har problemer med å huske å ta piller generelt, og er det snakk om mer enn én gang per dag, så må jeg omtrent bruke alarm. Husker da jeg tok minipiller, gjett hvor vellykka DET var! ;-)

Vedder på at magnesium er oppskrytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Jeg har problemer med å huske å ta piller generelt, og er det snakk om mer enn én gang per dag, så må jeg omtrent bruke alarm. Husker da jeg tok minipiller, gjett hvor vellykka DET var! ;-)

Du er jo for svarte i alle foraer nå!! Så deg nok på PSYK i går.....Kan du ikke holde deg på EN plass?

Har du posta innlegg på Urinveier også, kanskje?

Har du vært på på Polet i dag, by the way?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du er jo for svarte i alle foraer nå!! Så deg nok på PSYK i går.....Kan du ikke holde deg på EN plass?

Har du posta innlegg på Urinveier også, kanskje?

Har du vært på på Polet i dag, by the way?

HÆ?

Var jeg på psykforum?! Husker ikke det. :-/

Eeh..hva gjorde jeg der?

Nix pol, har vært i etegilde! Hvor mange smørbrød er det forresten høflig å spise? Jeg åt 5 + 1 stk marsjipankake, 1 stk sjokoladekake og 1stk ostekake. Høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ?

Var jeg på psykforum?! Husker ikke det. :-/

Eeh..hva gjorde jeg der?

Nix pol, har vært i etegilde! Hvor mange smørbrød er det forresten høflig å spise? Jeg åt 5 + 1 stk marsjipankake, 1 stk sjokoladekake og 1stk ostekake. Høres det greit ut?

Hahaaaa...eie du ikke skam i livet kjerring?

Håper du la på deg et par kilo :oP

Nå stikker jeg. Guddbai beibi. See you soon. Haævv a naise vikend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hahaaaa...eie du ikke skam i livet kjerring?

Håper du la på deg et par kilo :oP

Nå stikker jeg. Guddbai beibi. See you soon. Haævv a naise vikend.

Nais helg til deg også!

Og du, jeg legger aldri på meg! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Jeg hadde ikke noe synlig gevinst av magnesium, men tok bare en boks over altfor lang tid. Men den sies å forebygge benskjørhet og migrene m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, her var det MYE fornuft. Hva er vitsen? Har dere ingenting annet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...