Gå til innhold

til webmaster angående Lion


Zirine

Anbefalte innlegg

Gjest dorisday

Jeg viser til mitt innlegg til Chloe - og slenger på en ekstra faen i helvete - for syns skyld.

Herregud,så drit i å les inleggene til lionn da,hvis d plager deg sånn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dorisday

Ironi og humor er no' dritt, ass!

Vet ikke åssen d er med deg,men jeg har massevis av begge deler!!!!

Du kjenner meg nok ikke,og det er du sikkert glad for også!

LOL!!! : - ))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke åssen d er med deg,men jeg har massevis av begge deler!!!!

Du kjenner meg nok ikke,og det er du sikkert glad for også!

LOL!!! : - ))))))

Eh - ja, sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorisday

Eh - ja, sikkert.

Du får virkelig unnskylde hvis jeg tråkket på dine tær nanna,du snakker humor,du,he he!

God natta lille sinte menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får virkelig unnskylde hvis jeg tråkket på dine tær nanna,du snakker humor,du,he he!

God natta lille sinte menneske.

Jeg er absolutt ikke sint, bare litt overrasket over at du misforstår så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spm.er: Hvem av oss kødder mest nå,trur jeg....

Sånn apropos kødd; tenkte jeg skulle lese noen av dine gamle innlegg for å se om du virkelig har humor og ironi. I stedet sitter jeg noget forvirret tilbake.

Kan du oppklare dette for meg? Er det kanskje flere med samme nick?

Ihvertfall, i første innlegget jeg leser står det at du fikk ditt første barn 19 år gammel, ditt andre 20 år gammel og ditt tredje 31 år gammel.

I innlegg nummer to skriver du (?) at du har to jenter på seks og tolv år.

I innlegg nummer tre fikk du(?) ditt første barn når du var 16 år gammel, og har to tenåringsbarn.

Er bare litt nysgjerrig av meg, skjønner du. Eller så er det mulig det er regneferdihetene mine som er litt dårlige ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos kødd; tenkte jeg skulle lese noen av dine gamle innlegg for å se om du virkelig har humor og ironi. I stedet sitter jeg noget forvirret tilbake.

Kan du oppklare dette for meg? Er det kanskje flere med samme nick?

Ihvertfall, i første innlegget jeg leser står det at du fikk ditt første barn 19 år gammel, ditt andre 20 år gammel og ditt tredje 31 år gammel.

I innlegg nummer to skriver du (?) at du har to jenter på seks og tolv år.

I innlegg nummer tre fikk du(?) ditt første barn når du var 16 år gammel, og har to tenåringsbarn.

Er bare litt nysgjerrig av meg, skjønner du. Eller så er det mulig det er regneferdihetene mine som er litt dårlige ;-)

Det var sannelig godt du slang på den smileyen på slutten, ellers hadde jeg tatt deg for å være sur!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorisday

Sånn apropos kødd; tenkte jeg skulle lese noen av dine gamle innlegg for å se om du virkelig har humor og ironi. I stedet sitter jeg noget forvirret tilbake.

Kan du oppklare dette for meg? Er det kanskje flere med samme nick?

Ihvertfall, i første innlegget jeg leser står det at du fikk ditt første barn 19 år gammel, ditt andre 20 år gammel og ditt tredje 31 år gammel.

I innlegg nummer to skriver du (?) at du har to jenter på seks og tolv år.

I innlegg nummer tre fikk du(?) ditt første barn når du var 16 år gammel, og har to tenåringsbarn.

Er bare litt nysgjerrig av meg, skjønner du. Eller så er det mulig det er regneferdihetene mine som er litt dårlige ;-)

Det er nok flere som bruker samme nick,har ikke reservert dorisday,det burde jeg kanskje.

Det 1.er riktig; 19,20 31, år.

Har jente 3,5

jente 13,5

gutt 15.

oppklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorisday

Det er nok flere som bruker samme nick,har ikke reservert dorisday,det burde jeg kanskje.

Det 1.er riktig; 19,20 31, år.

Har jente 3,5

jente 13,5

gutt 15.

oppklart?

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sannelig godt du slang på den smileyen på slutten, ellers hadde jeg tatt deg for å være sur!

;-)

Neida, er laaangt fra sur :-)))))

Bare litt spent på svaret....;-)

Og sånn for å oppklare ting; jeg pleier ikke å leke detektiv her inne, altså *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er laaangt fra sur :-)))))

Bare litt spent på svaret....;-)

Og sånn for å oppklare ting; jeg pleier ikke å leke detektiv her inne, altså *s*

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere som bruker samme nick,har ikke reservert dorisday,det burde jeg kanskje.

Det 1.er riktig; 19,20 31, år.

Har jente 3,5

jente 13,5

gutt 15.

oppklart?

Takker og bukker, da ble det oppklart og jeg slapp å få nattesøvnen spolert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud,så drit i å les inleggene til lionn da,hvis d plager deg sånn!!!!

Er det ikke litt pinlig å være den eneste som ikke skjønte at jeg brukte humor og ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millelei

Er det ikke litt pinlig å være den eneste som ikke skjønte at jeg brukte humor og ironi?

Vet ikke helt hva du sikter til.Som du ser har jeg forandret nick,da en eller annen brukte samme nicket.

Mulig det er der d ligger.

Ha en god dag!!

: o )))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...