Gjest Sykkelfantomet Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg spinner en del og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av sykkelsko. Blir syklingen bedre med sykkelsko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Helt klart. Det innkjøpet har jeg aldri angret på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sykkelfantomet Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Helt klart. Det innkjøpet har jeg aldri angret på. Må det gjøres noe med skoene før man kan sykle med dem? Skru på noe under eller er de "ferdig til bruk"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Må det gjøres noe med skoene før man kan sykle med dem? Skru på noe under eller er de "ferdig til bruk"? Ja, du kjøper først skoene, under dem er det skruehull, men du må kjøpe en kobling som passer til den sykkelen du skal bruke. Sånne koblinger følger visstnok med sykkelen fikk jeg beskjed om, men når man går på spinning har man jo ikke kjøpt noen sykkel, så jeg kjøpte separat i sportsbutikk. bare sjekk med treningssenteret hvilken type du trenger først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sykkelfantomet Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ja, du kjøper først skoene, under dem er det skruehull, men du må kjøpe en kobling som passer til den sykkelen du skal bruke. Sånne koblinger følger visstnok med sykkelen fikk jeg beskjed om, men når man går på spinning har man jo ikke kjøpt noen sykkel, så jeg kjøpte separat i sportsbutikk. bare sjekk med treningssenteret hvilken type du trenger først. Ok! Takk skal du ha! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.