Gjest Geirbbb Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg kan normalt ikke sitte helt ned når jeg sitter på kne pga store leggmuskler og lår tar borti hverandre lenge før det. I jula ble jeg litt ivrig, og overbelasta knærne ved å gå for langt ned på kne. De første to ukene gikk stivheten ned, men etter det har jeg ikke merket noen endring. Jeg merker det på to måter. Når jeg har sittet i ro må jeg strekke ut beina først, og så kan jeg gjøre hva jeg vil. Jeg løper et par ganger i uka og spiller litt fotball, men kjenner ingenting. Den andre måten er når jeg bøyer knærne mot den nevnte grensa ved å plukke opp noe, sitte på huk osv. Dette går ikke bort før jeg reiser meg opp igjen, og kan bli ganske vondt. Jeg har prøvd å la være å trene i en uke, men jeg har ikke merket noe forskjell. Så jeg lurer på hva det er jeg har gjort, og om jeg kan gjøre noe for å lege det hurtigere? mvh, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Geirbbb. Det høres ut som et eller annet har skjedd inne i leddet. En menisk-skade kan f. eks. arte seg på denne måten. Dette bør en lege se nærmere på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.