Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 argh jeg blir gaaaal av vekta mi snart. Den svinger jo opp og ned som en jojo..jeg veide 2 kilo mer imorges enn da jeg la me igår kveld? Hvor er logikken? i tilegg trener og svetter jeg 4 ganger i uka og spiser sunnere enn en kanin. Hvor er logikken der? Har holdt på i 1 år nå men ser INGEN forskjell enda jeg følger en kostplan som proffe kunne skrevet opp. Veier bare mer enn jeg gjorde da jeg starta Hva skjer? Blir gaaaal..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neaX Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Kanskje kroppen din har funnet sin trivselsvekt? Eller du spiser så lite at forbrenningen er nedsatt? Eller du får muskler som veier mer enn fett? Uansett, veier du deg mange ganger om dagen så tyder det på litt for mye (usunn) fokusering på vekt. Kanskje det er på tide å tenke seg om hva det er du driver med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.