Gå til innhold

jeg blir gaaaal

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

argh jeg blir gaaaal av vekta mi snart. Den svinger jo opp og ned som en jojo..jeg veide 2 kilo mer imorges enn da jeg la me igår kveld? Hvor er logikken? i tilegg trener og svetter jeg 4 ganger i uka og spiser sunnere enn en kanin. Hvor er logikken der? Har holdt på i 1 år nå men ser INGEN forskjell enda jeg følger en kostplan som proffe kunne skrevet opp. Veier bare mer enn jeg gjorde da jeg starta Hva skjer? Blir gaaaal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje kroppen din har funnet sin trivselsvekt? Eller du spiser så lite at forbrenningen er nedsatt? Eller du får muskler som veier mer enn fett?

Uansett, veier du deg mange ganger om dagen så tyder det på litt for mye (usunn) fokusering på vekt. Kanskje det er på tide å tenke seg om hva det er du driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...