Gjest Slankeguro Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Begynte for fire uker siden å slanke meg. Veide da 87. Nå veier jeg 83,5. Den siste tiden er det som om det har stoppet litt opp i vektnedgangen. Det går senere å gå ned enn det gjorde den første uken. Jeg spiser bare sunt, og trener spinning en gang i uken, samt går litt turer innimellom. Hva kommer det av at jeg sliter med å gå videre ned, tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
landsbyidioten Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Kroppen holder igjen vannet i perioder når man går ned i vekt. Det er helt normalt under en slankekur. Bare stå på, om en ukes tid gir nok kroppen slipp på vannet igjen. En annen ting er at hvis du har mensen så kan du opp 0,5-1,5 kg den uka, for så å gjøre et lite byks nedover i vekt etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det er vanlig at det blir mindre mat i tarmene og at man mister en del vann i starten av en slankekur forbrenninga blir også skrudd en del ned etterhvert Spiser man altfor lite til og begynne med skjer dette lettere, det er vanlig å gradvis trappe ned på kaloriinntaket etterhvert som forbrenninga skrus ned (gå bare ikke for lavt på kaloriene) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.