Gjest medsøster Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 Nå har jeg spist kun frukt i to dager, og har satt meg et mål på å spise kun frukt i tre dager. Si meg, er det andre som har prøvd dette - og gått ned i vekt? vet at man ikke skal holde på med det for lenge, derfor har jeg kun satt meg tre dager som mål. Gått ned en kilo til nå. Andre med erfaringer? 0 Siter
Gjest meg Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 Heisann!! Har ikke prøvd dette nei.Men skal love deg at du går opp dobbelt så mye når du begynner å spise normalt igjen.Grett du har gått ned ett kilo,men d varer ikke lenge.Bortkastet tid,spør du meg. Hvis du skal gå ned i vekt,så spis 5 sunne måltider daglig å regelmessig mosjon.Da skal æ love deg at du går ned i vekt. 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 de finnes jo de som er fruktarianere da..som kun spiser frukt alltid!! ikke spør meg hvordan de klarer de..uten å bli radmagre (: 0 Siter
Lalaith Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 Det er mye sukker i frukt (i forhold til grønsaker), så det er ikke noe man bør spise ubegrenset av. Når det er sagt, så er selvfølgelig frukt mye bedre enn feks sjokolade som lørdagskos :-) Om du vil ha noen stor efekt av frukt-kuren din, det tviler jeg på.. 0 Siter
krokka Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 Heisann!! Har ikke prøvd dette nei.Men skal love deg at du går opp dobbelt så mye når du begynner å spise normalt igjen.Grett du har gått ned ett kilo,men d varer ikke lenge.Bortkastet tid,spør du meg. Hvis du skal gå ned i vekt,så spis 5 sunne måltider daglig å regelmessig mosjon.Da skal æ love deg at du går ned i vekt. Kan ikke få uttrykt hvor enig jeg er med siste "taler". Ingenting annet hjelper. En tur fire ganger pr. uke. 10 minutter ut i verden, og 10 minutter hjem. Det er nok hvis du virkelig da "jager ivei". 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Og hva skulle vitsen være? Rense kroppen? Slanking gjør du ikke unna på 3 dager vet du, slanking som holder tar uker og måneder og kanskje år for den som virkelig trenger å gå ned i vekt. Og de første kiloene er oftest bare vann som renner på igjen når du begynner å spise normalt. 0 Siter
Gjest Våril Skrevet 22. februar 2002 Skrevet 22. februar 2002 Hva er vitsen...? Spis magrere mat og mindre sukker. Beveg deg mer og du går ned i vekt..!!! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.