Gjest medsøster Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Nå har jeg spist kun frukt i to dager, og har satt meg et mål på å spise kun frukt i tre dager. Si meg, er det andre som har prøvd dette - og gått ned i vekt? vet at man ikke skal holde på med det for lenge, derfor har jeg kun satt meg tre dager som mål. Gått ned en kilo til nå. Andre med erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Heisann!! Har ikke prøvd dette nei.Men skal love deg at du går opp dobbelt så mye når du begynner å spise normalt igjen.Grett du har gått ned ett kilo,men d varer ikke lenge.Bortkastet tid,spør du meg. Hvis du skal gå ned i vekt,så spis 5 sunne måltider daglig å regelmessig mosjon.Da skal æ love deg at du går ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 de finnes jo de som er fruktarianere da..som kun spiser frukt alltid!! ikke spør meg hvordan de klarer de..uten å bli radmagre (: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalaith Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Det er mye sukker i frukt (i forhold til grønsaker), så det er ikke noe man bør spise ubegrenset av. Når det er sagt, så er selvfølgelig frukt mye bedre enn feks sjokolade som lørdagskos :-) Om du vil ha noen stor efekt av frukt-kuren din, det tviler jeg på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokka Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Heisann!! Har ikke prøvd dette nei.Men skal love deg at du går opp dobbelt så mye når du begynner å spise normalt igjen.Grett du har gått ned ett kilo,men d varer ikke lenge.Bortkastet tid,spør du meg. Hvis du skal gå ned i vekt,så spis 5 sunne måltider daglig å regelmessig mosjon.Da skal æ love deg at du går ned i vekt. Kan ikke få uttrykt hvor enig jeg er med siste "taler". Ingenting annet hjelper. En tur fire ganger pr. uke. 10 minutter ut i verden, og 10 minutter hjem. Det er nok hvis du virkelig da "jager ivei". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Og hva skulle vitsen være? Rense kroppen? Slanking gjør du ikke unna på 3 dager vet du, slanking som holder tar uker og måneder og kanskje år for den som virkelig trenger å gå ned i vekt. Og de første kiloene er oftest bare vann som renner på igjen når du begynner å spise normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Våril Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hva er vitsen...? Spis magrere mat og mindre sukker. Beveg deg mer og du går ned i vekt..!!! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.