Gjest Bambee Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvordan trener jeg ideelt for å få mindre lår og en fastere og mindre rumpe? For tiden trener jeg relativt tungt fire dager i uken med spinning, løping og aerobic. Jeg merker at lårene og rumpen blir fastere, men også større... Det er ikke meningen:( Jeg trener også styrke to eller tre dager i uken. Burde jeg slutte med øvelser for bena? Jeg har et kosthold som i stor grad består av karbohydrater. Burde jeg kutte ned på karbohydratene? Jeg er også svært forsiktig med fett. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvilke øvelser på bena bruker du? F.eks. kan knebøy være en medvirkende årsak til at mange får større rumpe/hofte-parti. Det er også mange som står og trener disse rumpemaskinene (aner ikke hva de kalles..), og tror at rumpa vil bli fast av det. Fast vil den nok også bli, men det finnes vel knapt noe lettere sted på kroppen å legge på seg muskler enn på rumpa, og disse apparatene er geniale i forhold til å få større rumpemuskler. Og det er kanskje ikke det du egentlig vil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambee Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvilke øvelser på bena bruker du? F.eks. kan knebøy være en medvirkende årsak til at mange får større rumpe/hofte-parti. Det er også mange som står og trener disse rumpemaskinene (aner ikke hva de kalles..), og tror at rumpa vil bli fast av det. Fast vil den nok også bli, men det finnes vel knapt noe lettere sted på kroppen å legge på seg muskler enn på rumpa, og disse apparatene er geniale i forhold til å få større rumpemuskler. Og det er kanskje ikke det du egentlig vil. Bruker ikke stepmaskinene, nei=) Får ikke til engang. Går på stram opp timene til sats av og til, og da blir det litt knebøy, men jeg gjør ikke de øvelsene på egenhånd. Egentlig prøver jeg å trene så lite styrke på bena som mulig, men det hender jeg bruker en maskin som trener baksiden av lårene. Vet ikke hva den heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Bruker ikke stepmaskinene, nei=) Får ikke til engang. Går på stram opp timene til sats av og til, og da blir det litt knebøy, men jeg gjør ikke de øvelsene på egenhånd. Egentlig prøver jeg å trene så lite styrke på bena som mulig, men det hender jeg bruker en maskin som trener baksiden av lårene. Vet ikke hva den heter. Jeg mente ikke stepmaskin, de ville jeg anbefalt deg å bruke (min favoritt..), men sånn sak hvor du legger på vekter og bruker rumpa til å løfte.. Ikke akkurat noe jeg til vanlig bruker så Den heter vel lår curl den øvelsen du tenker på, og den trenger du ikke å uroe deg over. Ellers bør du jo kanskje konsentrere deg om aerobiske øvelser, sykling, stepping, jogging eller annet, for å stramme opp rumpa uten å legge på seg for mye muskler der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambee Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg mente ikke stepmaskin, de ville jeg anbefalt deg å bruke (min favoritt..), men sånn sak hvor du legger på vekter og bruker rumpa til å løfte.. Ikke akkurat noe jeg til vanlig bruker så Den heter vel lår curl den øvelsen du tenker på, og den trenger du ikke å uroe deg over. Ellers bør du jo kanskje konsentrere deg om aerobiske øvelser, sykling, stepping, jogging eller annet, for å stramme opp rumpa uten å legge på seg for mye muskler der. Tusen takk! Da burde jeg være på riktig vei:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.