Rotta Nytt Liv Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Dagen i dag startet med et brak. Alt var svart og meningsløst. Men så ringte jeg krisesenteret og fikk en avtale der. Var der i 1 1/2 time. Fikk snakket litt om overgrepene og voldtektene, og hva jeg skal gjøre fremover. Jeg hadde skrevet ned hendelsesforløpet fra siste overgrep. Klarte ikke å si det med munnen. Hun leste det sakte for å få med seg alt. Da hun var ferdig så sa hun "stakkars menneske". Bare det at hun forsto fikk tårene til å sprenge på. Vi snakket litt rundt saken og det var godt. Hun sa ofte at jeg var et betydningsfullt og et godt menneske. ( noe jeg absolutt ikke føler meg ). Sint sa hun..flere ganger...det er det du skal være. Jeg er aldri sint. Har aldri vært det så det er ikke lett for meg å bli det heller. Hun tok meg i hånden og da sprakk jeg. Begynte å grine. Tårene bare randt. Er ikke vant til at folk bryr seg . I ettermiddag var jeg på politihuset for å snakke om en evnt. annmeldelse. Hun jeg snakket med der var veldig grei. Sa rett ut hvordan ting kom til å bli hvis jeg annmeldte saken. Vi ble enige om å tenke på dette til mandag, så skulle jeg ringe henne eller komme innom. Akkurat nå føler jeg bare tommhet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Men jeg har fått bevis på at det er noen der ute som forstår og vil hjelpe. Jeg har i dag lovet kriseteamet, politiet og meg selv at det skal bli slutt på selvskading. Håper jeg klarer det. SKAL det. Til slutt vil jeg bare få rette en stor takk til alle dere som har støttet meg så langt. Det er godt å vite at dere er der. TAKK. *klem til den som vil ha* hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43478-c/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fudge Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Herregud, så tøff du er.....!! Jeg beundrer deg ditt mot! Vet ikke hva jeg skal si.... Jeg beundrer deg!! Fy flate.... ) Håper at ting går riktig vei for deg nå! Du må være ufattelig sterk, du! Flott!! Gratulere, og så utrolig masse lykke til!! *sterke vibber* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43478-c/#findComment-163091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Nytt Liv Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Herregud, så tøff du er.....!! Jeg beundrer deg ditt mot! Vet ikke hva jeg skal si.... Jeg beundrer deg!! Fy flate.... ) Håper at ting går riktig vei for deg nå! Du må være ufattelig sterk, du! Flott!! Gratulere, og så utrolig masse lykke til!! *sterke vibber* Takk skal du ha........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43478-c/#findComment-163093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mizzx Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hei du. Jeg velger å ikke bruke mitt vanlige nick nå for jeg har ikke kommet ut av skallet enda. Er ikke noe særlig aktiv her inne, men det hender jeg stikker innom. Ville bare si at du er kjempe modig og sterk som klarer dette. Og jeg vil øsnke deg lykke til, for en som er så sterk som deg og har kommet så langt taper ikke uansett! Du har fortalt om det og er villig til å takle det. Jeg sliter enda med å prtae emd deg, og jeg bare overser personen som har gjort meg vondt (han er i familien). Men kjøresten min og venninner vet det, og venninnene mine griner med meg og har støttet meg veldig. Men klarer liksom ikke å prate om det. Og kjæresten min vet ikke helt hva som egentlig har skjedd, men han vet det har skjedd noe som ikke skulle skjedd. Men det er fortsatt min hemmelighet, men allikevel er jeg letta fordi jeg slipper å bære byrden alene. Bare det at noen bryr seg som du sier. Håper du lykkes med anmeldele hvis du velger det, men allikevel har du vunnet på en måte hvis du skjønner. All lykke til deg! Og ikke la noe knekke deg når du er så langt på vei. Stå på! Jeg kommer etter ... en dag når jeg er klar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43478-c/#findComment-163303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Nytt Liv Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Hei du. Jeg velger å ikke bruke mitt vanlige nick nå for jeg har ikke kommet ut av skallet enda. Er ikke noe særlig aktiv her inne, men det hender jeg stikker innom. Ville bare si at du er kjempe modig og sterk som klarer dette. Og jeg vil øsnke deg lykke til, for en som er så sterk som deg og har kommet så langt taper ikke uansett! Du har fortalt om det og er villig til å takle det. Jeg sliter enda med å prtae emd deg, og jeg bare overser personen som har gjort meg vondt (han er i familien). Men kjøresten min og venninner vet det, og venninnene mine griner med meg og har støttet meg veldig. Men klarer liksom ikke å prate om det. Og kjæresten min vet ikke helt hva som egentlig har skjedd, men han vet det har skjedd noe som ikke skulle skjedd. Men det er fortsatt min hemmelighet, men allikevel er jeg letta fordi jeg slipper å bære byrden alene. Bare det at noen bryr seg som du sier. Håper du lykkes med anmeldele hvis du velger det, men allikevel har du vunnet på en måte hvis du skjønner. All lykke til deg! Og ikke la noe knekke deg når du er så langt på vei. Stå på! Jeg kommer etter ... en dag når jeg er klar! Det er tøffe tider men jeg får mye støtte. Håper du også får det. Lykke til på ferden. *trøsteklemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43478-c/#findComment-163515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.