Avelon Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 For stangselleri og bladselleri i dietter? Klare bare ikke den sterke smaken av selleri men kan vel ikke bare kutte den ut når det står at slankekuren skal følges etter punkt å prikke... Er det noe annet som gjør den samme nytten? Takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Squash kanskje? Men sellerien på denne tiden av året smaker jo ingenting... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Høres ut som tullete slankekur... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 bladselleri og stangselleri er vel det samme vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Squash kanskje? Men sellerien på denne tiden av året smaker jo ingenting... smaker ingenting?? det gjør den jeg har i kjøleskapet nå i hvertfall (: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 smaker ingenting?? det gjør den jeg har i kjøleskapet nå i hvertfall (: Kanskje jeg har vært litt uheldig de siste gangene? *håpet stiger* Er så glad i selleri med yoghurtdip! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.