Avelon Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 For stangselleri og bladselleri i dietter? Klare bare ikke den sterke smaken av selleri men kan vel ikke bare kutte den ut når det står at slankekuren skal følges etter punkt å prikke... Er det noe annet som gjør den samme nytten? Takker for svar 0 Siter
Nemesis Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Squash kanskje? Men sellerien på denne tiden av året smaker jo ingenting... 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 bladselleri og stangselleri er vel det samme vel? 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Squash kanskje? Men sellerien på denne tiden av året smaker jo ingenting... smaker ingenting?? det gjør den jeg har i kjøleskapet nå i hvertfall (: 0 Siter
Nemesis Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 smaker ingenting?? det gjør den jeg har i kjøleskapet nå i hvertfall (: Kanskje jeg har vært litt uheldig de siste gangene? *håpet stiger* Er så glad i selleri med yoghurtdip! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.