Gjest tussefant Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Har et par kyllingfileter hjemme, som jeg tenkte jeg skulle lage en litt god fredagsmiddag av... men jeg er på slankern, og vil ikke ha mye kalorier i den. Tips til hva jeg kan lage? Er lei av wok, altså.. Hva med sursøt saus(uncle Bens) og ris? Er det mye kalorier i det? Eller kylling, pasta og en saus? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Uncle Ben's-sauser (Sweet&Sour f.x.) er kjempefint og magert! :-) Pass bare på å kjøpe riktig størrelse glass, så du ikke spiser mer enn du burde... *s* Ellers finner du noen oppskrifter med kylling her: http://www.greteroede.no//oppskrifter/fugl/ :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Unckle Ben's saus er kalorifattig. Jeg pleier å woke kyllingfileter, paprika, gulrøtter, løk og champignon og helle over et glass med sursøt saus. Serverer med ris. Kjempegodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Her er en jeg bruker å lage: Legg lagvis i en gryte biter av kyllingfilet og poteter i skiver, finhakket løk, hvitløk, rød og grønn paprika, hell over en kopp med kyllingbuljong og en kopp med hvitvin (kan sløyfes, men da må buljongen fordobles), la alt koke under lokk til potetene er møre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tussefant Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Uncle Ben's-sauser (Sweet&Sour f.x.) er kjempefint og magert! :-) Pass bare på å kjøpe riktig størrelse glass, så du ikke spiser mer enn du burde... *s* Ellers finner du noen oppskrifter med kylling her: http://www.greteroede.no//oppskrifter/fugl/ :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.