Gå til innhold

Varmt vann fra springen

Gjest maramiss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varmt vann vil lettere rive løs metallpartikler ag andre stoffer fra rørene, så det er vel ikke akkurat å anbefale..

Jeg vil også tro at vannet fra varmtvannsberederen vil ha en viss form for bakterieflora som ikke er heldig å utsette noen for - hverken barn eller voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan inneholde mye bakterier, spesielt hvis du har hørt på de "gode" rådene om å skru ned tempen på varmvannet for å spare strøm! Jeg hørte en gang om en som hadde vært med å tømme en gammel radiator for vann, etter å ha sett bunnfallet i den brukte han aldri mer varmt vann fra springen i matlaging. Det blir vel et visst bunnfall i en varmtvannstank også? Jeg bruker vanligvis kaldt vann til matlaging, men har jeg veldig dårlig tid så hender det jeg bruker varmtvann, helst når jeg lager mat til bare meg selv. Jeg tåler litt mer enn ungene innbiller jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...