Gjest maramiss Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hva gjør det om man bruker varmt vann rett fra springen i matlagingen? Er det usunt for ungene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Varmt vann vil lettere rive løs metallpartikler ag andre stoffer fra rørene, så det er vel ikke akkurat å anbefale.. Jeg vil også tro at vannet fra varmtvannsberederen vil ha en viss form for bakterieflora som ikke er heldig å utsette noen for - hverken barn eller voksne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 det er ikke noe farlig å ta varmt vann fra springen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Kan inneholde mye bakterier, spesielt hvis du har hørt på de "gode" rådene om å skru ned tempen på varmvannet for å spare strøm! Jeg hørte en gang om en som hadde vært med å tømme en gammel radiator for vann, etter å ha sett bunnfallet i den brukte han aldri mer varmt vann fra springen i matlaging. Det blir vel et visst bunnfall i en varmtvannstank også? Jeg bruker vanligvis kaldt vann til matlaging, men har jeg veldig dårlig tid så hender det jeg bruker varmtvann, helst når jeg lager mat til bare meg selv. Jeg tåler litt mer enn ungene innbiller jeg meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det er veldig mye kobber fra rørene i varmtvannet. Det er ikke sunt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.