Gjest motisaz Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 http://www.iform.no/trening/magetrening.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 hehe,det er vel bare å se på gutta på bildet så vet du at det er det=) neida,men jeg har begynnt med den magetreningsformen, og synes det er mye lettere og mer effektivt en det jeg stressa med før... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 hehe,det er vel bare å se på gutta på bildet så vet du at det er det=) neida,men jeg har begynnt med den magetreningsformen, og synes det er mye lettere og mer effektivt en det jeg stressa med før... men du..den første øvelsen som skal ta poå den nederste delen..syns du den tar..? klarer liksom ikke å kjenne det skikkelig der , gjør du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.