tie Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 Virker banan stoppende på magen? Noen som vet? Andre frukter som kan virke forstoppende? Jeg trodde all frukt gjorde en løs i magen jeg? Noen som vet? Takknemlig for svar. 0 Siter
Poetica Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 Hei tie! ) Ja, banan virker "stoppende". Jeg venter på søstra mi som har kommet fra Trånnhjæm (hun er hos ei anna av søstrene våre nå), og den herlige favorittniesa mi. ) Gleder meg som en unge! Nå blir det skravling i ei uke, dag og natt, sammenhengende! :oD Ha ei riktig fin og frisk helg! ) 0 Siter
tie Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Skrevet 23. februar 2002 Hei tie! ) Ja, banan virker "stoppende". Jeg venter på søstra mi som har kommet fra Trånnhjæm (hun er hos ei anna av søstrene våre nå), og den herlige favorittniesa mi. ) Gleder meg som en unge! Nå blir det skravling i ei uke, dag og natt, sammenhengende! :oD Ha ei riktig fin og frisk helg! ) Det høres hyggelig ut med besøk av søstera si! Og jeg har ingen problemer med å tro på at det blir maaange og laaange samtaler. Du må ikke gå tom for ord da til den store dagen på fredag! Jeg sender deg en mail i løpet av helga jeg. 0 Siter
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Hei tie, Banan er kjent for å virke stoppende, ja. En av anbefalingene vi gir for pasienter på sykehuset med diare er bl.a bananer og eplemos. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.