tie Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Virker banan stoppende på magen? Noen som vet? Andre frukter som kan virke forstoppende? Jeg trodde all frukt gjorde en løs i magen jeg? Noen som vet? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetica Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei tie! ) Ja, banan virker "stoppende". Jeg venter på søstra mi som har kommet fra Trånnhjæm (hun er hos ei anna av søstrene våre nå), og den herlige favorittniesa mi. ) Gleder meg som en unge! Nå blir det skravling i ei uke, dag og natt, sammenhengende! :oD Ha ei riktig fin og frisk helg! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tie Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Hei tie! ) Ja, banan virker "stoppende". Jeg venter på søstra mi som har kommet fra Trånnhjæm (hun er hos ei anna av søstrene våre nå), og den herlige favorittniesa mi. ) Gleder meg som en unge! Nå blir det skravling i ei uke, dag og natt, sammenhengende! :oD Ha ei riktig fin og frisk helg! ) Det høres hyggelig ut med besøk av søstera si! Og jeg har ingen problemer med å tro på at det blir maaange og laaange samtaler. Du må ikke gå tom for ord da til den store dagen på fredag! Jeg sender deg en mail i løpet av helga jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei tie, Banan er kjent for å virke stoppende, ja. En av anbefalingene vi gir for pasienter på sykehuset med diare er bl.a bananer og eplemos. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.