Gjest spiff Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg har meget vondt underfoten,nærmere bestemt ved hælen.Jeg står og går endel,også når jeg trener.Hva kan jeg gjøre for at dette skal bedres?Nå er det nesten uutholdelig,også i jobbsammenheng 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 spiff. I første omgang råder jeg deg til en skikkelig god myk innleggssåle som vil dempe belastingen mor hælen. Har dette vart en stund og du "har prøvd det meste", la legen din se på beina dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 der mangler lidt "geografi". Er det den indre forreste del af hælen, er det det der i Danmark populært kaldes hælsporer. Om dette kan du læse om på www.ortkirkoege.suite.dk under "hælsporer" eller "Fascitis plantaris". der kan du også se hvor dan du kan lave et effektivt indlæg til at aflaste den smertende del. ellers må du skrive igen. mvh jvbruun, ortopædkirurg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.