Gjest loppa Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Er det noen som har sett artikkelen om hun med anorexia i Se og Hør? Noen som kjenner henne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 ja, har sett den, men kjenner henne ikke. Kanskje hun er en doler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskje Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hun som fikk utført fettsuging??? Ja,den har jeg sett. Hva tenkte de egentlig på??? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja jøss Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 ja, har sett den, men kjenner henne ikke. Kanskje hun er en doler? og hva bryr det dere egentlig? er det deg eller loppa siden du gidder og bry tiden din med det??? lite og gjøre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 og hva bryr det dere egentlig? er det deg eller loppa siden du gidder og bry tiden din med det??? lite og gjøre! da bryr da vel ikke meg, jeg bare svarte på spørsmålet hennes jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 ja jeg kjenner henne. hvordan det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loppa Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 og hva bryr det dere egentlig? er det deg eller loppa siden du gidder og bry tiden din med det??? lite og gjøre! Jeg må bare fåå si at jeg synes dere er skikkelig uhøfflige mot meg!!! Det er faktisk en GRUNN til at jeg spør om denne jenta, har IKKE noe med at jeg ikke har nå å fordrive tiden min med! Og dere kan ta det HELT med ro, den jenta er langt ifra meg! Jeg sliter vel heller med det motsatte for å si det slik! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyco Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Har ikke lest om den jenta, men så en artikkel i dagbladet der den legen som var beskyldt for å utføre fettsuging på en anorektiker, gikk ut og benektet på det sterkeste at noe slikt ble gjort. Det tror jeg på fordi leger har veldig strenge regler og et moralsk ansvar. Fettsuging er så vidt jeg har forståttt en ganske omfattende greie og innebærer en stor risiko, infeksjoner ol. For å få utført noe slikt tror jeg man må ha en god helse og "noe å gå på" dersom det verste skulle skje. En anorektiker kan neppe oppfylle de kravene, og vil mest sansynlig bli henvist til psykolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.