Gå til innhold

Artikkel i Se og Hør

Gjest loppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ja jøss

ja, har sett den, men kjenner henne ikke.

Kanskje hun er en doler?

og hva bryr det dere egentlig? er det deg eller loppa siden du gidder og bry tiden din med det??? lite og gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

og hva bryr det dere egentlig? er det deg eller loppa siden du gidder og bry tiden din med det??? lite og gjøre!

da bryr da vel ikke meg, jeg bare svarte på spørsmålet hennes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loppa

Jeg må bare fåå si at jeg synes dere er skikkelig uhøfflige mot meg!!!

Det er faktisk en GRUNN til at jeg spør om denne jenta, har IKKE noe med at jeg ikke har nå å fordrive tiden min med!

Og dere kan ta det HELT med ro, den jenta er langt ifra meg! Jeg sliter vel heller med det motsatte for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest om den jenta, men så en artikkel i dagbladet der den legen som var beskyldt for å utføre fettsuging på en anorektiker, gikk ut og benektet på det sterkeste at noe slikt ble gjort.

Det tror jeg på fordi leger har veldig strenge regler og et moralsk ansvar.

Fettsuging er så vidt jeg har forståttt en ganske omfattende greie og innebærer en stor risiko, infeksjoner ol. For å få utført noe slikt tror jeg man må ha en god helse og "noe å gå på" dersom det verste skulle skje. En anorektiker kan neppe oppfylle de kravene, og vil mest sansynlig bli henvist til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...