stassy Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei! Jeg beklager om dette er spurt før, men jeg fant ingen innlegg som var om det samme! Når jeg står/går på benet (samme problem med begge bena, men aldri samtidig), så "svikter" det.. det gjør så vondt at jeg klarer ikke belaste det. Det ligner litt på voksesmerter, men jeg er nå snart 20 år (jente), og tviler meget sterkt på dette! Det gjør jo heller ikke vondt når jeg ikke belaster det. Det er altså i kneene for det meste, men det har også hendt at jeg har kjent det i hoften. Jeg har litt skjev rygg, kan det ha noe med det å gjøre (selv om jeg tror ikke det, det virker ikke som om det er noe sammenheng om jeg kan si det sånn)? Gymlærinnen min påpekte at det kan ha noe med trening å gjøre, da jeg har trent beinpress. Det høres logisk ut, men det var kun to ganger jeg gjorde det, og smertene kom ganske lenge etterpå (snakk om et par måneder). Hun foreslo at de kunne være en betennelse av noe slag.. men i begge knea da? Det er ikke noe mønster for når smertene kommer, eller i hvilket bein.. Jeg burde sikkert gå til undersøkelse, men vil gjerne spørre her før jeg gjør så.. kanskje er det ikke alvorlig? Jeg vet ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 jeg tror du er igang med chondromalaci. der står meget om dette på nettet. jeg tilråder dig at stoppe ½-1 år med voldsomt knætræning under høj belastning. mvh jvbruun, ortopæd, dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.