Gjest Maiken Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 er det ille å spise pannekaker når man er på slankern? jeg spiser selvsagt ikke sukker på, tar LITT canderel, eller litt lett-syltetøy. Noen som vet om dette kan skade? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Det kommer vel ann på hvor mye sukker som blir brukt i røra det da? Og om du bruker hel eller lettmelk. Og smøret i røra, smøret den blir stekt i... ehh tror kanskje det er litt feitende ja:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maiken Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Det kommer vel ann på hvor mye sukker som blir brukt i røra det da? Og om du bruker hel eller lettmelk. Og smøret i røra, smøret den blir stekt i... ehh tror kanskje det er litt feitende ja:o) Takk for svar. Jeg bruker ikke sukker i røra, ei heller smør. Bruker kun litt smør i panna, og det er jo ikke såååå mye, da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Skade ? På hvilken måte da ? "Poff", så går hele slankekuren opp i røyk liksom... Pannekaker inneholder et visst antall kalorier, som all annen mat. Det må inn i regnskapet, og kommer du ut i minus, går du ned i vekt. Hvis spørsmålet _egentlig_ er "hvor mange kalorier er det i pannekaker", så må du nesten regne ut det selv. Bare du vet hva du har i røren. Selv bruker jeg både H-melk og sukker, og smør til å steke i, men kalorifattige varianter kan sikkert lages. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Takk for svar. Jeg bruker ikke sukker i røra, ei heller smør. Bruker kun litt smør i panna, og det er jo ikke såååå mye, da ;-) Men da er det jo ikke så farlig det da:)spis pannekakene med god samvittighet*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feita Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hvis du kjøper en sånn ferdig pakke med pannekakerøre fra Toro, står det kalori innholdet pr. 100 g. på pakken. Og da er det bare å veie seg fram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.