Gå til innhold

sliter litt

kristine85

Anbefalte innlegg

jeg har hatt problemer med mat i snart 1 år nå og jeg hater det. jeg ønsker bare å få et normalt forhold til mat, slik som før jeg begynte å slanke meg og overspise (sist nevnte har jeg slitt med i 10 måneder) Jeg vil bare vite om det er noen pilller jeg kan ta for å få et såpass normalt forhold til mat eller om jeg bare trenger å snakke om det til noen. Disse tankene på mat går utofer mitt sosiale liv. jeg bli deprimert og da kan jeg la det gå utover andre som ikke har noe med dette å gjøre så hvis noen har opplevd noe lignende kan dere vær så snille å svare kjæresten min prøver å hjelpe meg så godt han kan men vi bor så langt unna hverandre at vi møtes bare 1 gang i måneden Bare sammen med andre folk greier jeg å styre meg. Det er når jeg er alene kickene kommer og når jeg er hjemme med familien. kanskje jeg skrev dette litt innviklet men er det noen som kan svare meg? kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...