Gjest grunnkurselev Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Vet ikke helt om dette er stedet å skrive, men prøver meg alikevell. Jeg vil gjerne gå ned 4 kg, ved å spise sunt, mosjonere litt++, men problemet er at jeg synes ikke jeg spiser sååå altfor mye. Er rimelig lav, så derfor veier jeg lite, men fremdeles har jeg stor mage, og endel fett på kroppen selv om bmien er lav. Har vell en BMI på 21, men vil ned 4 kg for tror idealvekten min ligger der.. Trener som regel ikke så altfor mye. Hver uke har jeg 2 timer gym, går tur 1 gang, en times styrketrening, 2 timer aerobic og noe mageøvelser på egenhånd hver tredje dag. Jeg spiser endel grønnsaker og sånn, og prøver å tenke på vitaminer og sånn, men sliter også med sultfølelse. Har tidligere hatt bulimi, så jeg har liksom lyst på mat hele tiden, og dette er et stort problem. Spiser regelmessige måltder, men drikker altfor mye fun light og tygger altfor mye tyggis ( sukkerfri) er dette veldig skadelig for slanke kuren? Også lurer jeg på en ting til.. er det slik at man må forbrenne 7000 ekstra kcal for å gå ned 1 kg? Håper noen kan svare meg på disse spørsmålene, for da hadde jeg blitt =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjdsd Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Du mangler HELT sikkert krom(chrom) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det med de 7000 kaloriene vet jeg ikke. Fun Light og sukkerfri tyggis er ikke ødeleggende for slankekuren. Noen småtips: Drikk masse vann (2-3 l), gå en halvtimes tur så ofte som mulig, iallefall tre ganger i uken, spis god frokost og lunsj, litt mindre middag og bare litt kvelds, ikke spis når det er mindre enn tre timer til du skal legge deg, spis mellom-måltider som frukt, grønt, yogurt osv, ikke overdriv med karbohydrater sent på dagen, spis salat til lunsj annenhver dag, bruk olje istedetfor smør til steking, spis kokt kjøtt istedetfor stekt, spis kylling og fisk, ris istedefor poteter osv osv. Og prøv å bruke god tid på disse 4 kiloene, gjerne halvannen - to - måneder. Husk at dess lengre tid du bruker på å gå ned i vekt dess vanskeligere blir det å gå opp igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Dropp mest mulig kunstige søtstoffer, da det ofte vil øke sultfølelsen slik at du spiser mere. Spis hver tredje time, ei brødskive med 20 g.pålegg. Spis masse grønnsaker, ikke poteter, mais og erter. Spis et stykke klibrød før hvert måltid med to glass vann. Spis ca. 100 til 150 gr. kjøtt/fisk hver dag til middag med ei potet og masse grønsaker. Drikk tre dl. lett melk hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kostibalanse Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 www.kostibalanse.no Kutt ut sukker og hvitt mel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.