pulsen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei, jeg har akurat hatt feber og influensa. Fra Fredag til Onsdag hadde jeg feber. Jeg har fått litt "grums" i luftveiene, hoster litt slim og det buldrer litt i brystet når jeg puster hardt. Har også litt vondt i kjertel under kjaken. Kan jeg starte med rolig trening under terskel nivå eller bør jeg vente, og i så fall hvor lenge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 pulsen. Som du antyder skal man være forsiktig med å starte trening for rakt etter infeksjoner med feber. God regel er at man skal være feberfri minst 2-3 dgr. samtidig som man skal føle seg rimelig "god i kroppen" igjen. Er det fortsatt snørr og hoste, bør man prøve seg temmelig forsiktig fram for å se hvordan kroppen svarer på trenings-provokasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.