syklisten Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg er 40 år, og driver med semiaktiv sykling, langdistanse. Trener på denne tiden av året, ca.6-8 timer i uka fordelt på 3-4 økter. På siste utetrening merket jeg på slutten av turen, at jeg fikk smerter i hasen på venstre kne. Dette er nå ca.2 uker siden, og smertene vil ikke gå bort av seg selv. De blir mindre ved hvile, men kommer tilbake ved belsastning. Kan dette være en brist, og vil dette ved lengre hvile, gå bort av seg selv? Jeg er desverre litt tyngre pr.dags dato enn jeg pleier å være (ca.10kg.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 smerterne er nok synovit (slimhindebetændelse) som kan forsøges behandlet med NSAID = gigtmedicin. Du har måske bruskproblemer på bagsiden af knæskallen i startfase. Det kan arte sig som du skriver. mvh jvbruun, ortopæd, dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.