Gå til innhold

Orker ikke mer...desperat etter hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
8 timer siden, Helpme999 skrev:

Vær så snill jeg har kjempet i flere år.

tror du at jeg ønsker å ha det slik???

du kan spare deg for dumme kommentarer som å ikke har prøvd nok.

jeg ønsker ikke å leve mer og ha det slik. 

Jeg ba i innlegget om å droppe dumme kommentarer. 

Jeg er alvorlig deprimert så pass hva du skriver.

synd at det ikke går an å skrive i dette forumet lengre. 

Som støtte og omsorg etc. 

Ja, og jeg har hatt selvmordstanker fra jeg var barn. Adhd og asperger fra jeg var født. Kjempet hele livet, kjemper fortsatt. Nei, jeg tror ikke du ønsker å ha det sånn, men jeg tror heller ikke du er villig til å jobbe for å komme ut av det.

Hvor har jeg skrevet at du ikke har prøvd nok?

Jeg ønsker heller ikke å leve mer.

Syns ikke min kommentar var noe dummere enn hva du klarer å slenge tilbake nå ihvertfall.

Om du ikke tåler å få spørsmål om hva du mener må til for å få det bedre, da er du på feil sted. Folk prøver å hjelpe deg, og du velger å klikke, og true med at folk skal passe på hva de skriver. Ja, du er alvorlig deprimert, vært det selv, mange ganger. Å være alvorlig deprimert gir deg ikke rett til å være direkte ondskapsfull og truende.

Hva mener du jeg skulle skrivd. "Oj, bare du finner den rette psykiateren, blir nok alt så meget bedre". Vel, det er løgn. Skal du bli bedre må du stå på selv, du må jobbe beinhardt. Når jeg leser innlegget ditt, leser jeg et innlegg fullt av klager på alle andre. Du forventer overhode ingenting av deg selv, det er jo tross alt medisinene som har gjort deg slik. Men helt seriøst, om du skal kunne få utbytte av noe som helst psykiater-hjelp, bør du ihvertfall slutte å overtolke alt. Jeg spurte hva du hadde gjort, fordi det ikke er noe vits i å foreslå ting du allerede har forsøkt, innen det behandlingstilbudet vi har her i landet.. Det var overhode ikke ment som noe "du har ikke gjort nok selv".

Endret av Trine
Skrevet
56 minutter siden, laban skrev:

Trykk på konvolutten til høyre i menyen ovenfor, og skriv inn nicket til den du vil sende melding til.  Det kommer opp forslag på eksisterende nick / navn når du begynner å skrive.

Takk

jeg ønsker å slette dette innlegget, gjorde mer skade enn godt.

hvordan sletter jeg innlegget?

Skrevet

Kjære tråstarter. Det er så vondt å høre hva du går gjennom. Jeg forstår mye av det du sier og forstår din sårbarhet for kommentarer som bare sårer mer enn de gjør nytte. Du trenger hjelp og du trenger god hjelp. Lurer på din diagnose og om du har blitt grundig utredet ? Er din diagnose angst?. Personlig hadde jeg veldig dårlig erfaring med DPS. Det som hjalp meg var å få hjelp av noen som var spesialist på akkurat det jeg strevde med. Min angst var veldig preget av tvang så derfor fikk jeg bedre hjelp av et team som var god på tvang og fobier. Dessuten har det mye å si at du blir møtt med respekt og forståelse, spesiellt siden du har blitt så såret i dette systemet. Håper du finner en behandler i Hordaland som du kan bli trygg på og som prioriterer god tid til deg. 

Skrevet
4 minutter siden, Anne 47 år skrev:

Kjære tråstarter. Det er så vondt å høre hva du går gjennom. Jeg forstår mye av det du sier og forstår din sårbarhet for kommentarer som bare sårer mer enn de gjør nytte. Du trenger hjelp og du trenger god hjelp. Lurer på din diagnose og om du har blitt grundig utredet ? Er din diagnose angst?. Personlig hadde jeg veldig dårlig erfaring med DPS. Det som hjalp meg var å få hjelp av noen som var spesialist på akkurat det jeg strevde med. Min angst var veldig preget av tvang så derfor fikk jeg bedre hjelp av et team som var god på tvang og fobier. Dessuten har det mye å si at du blir møtt med respekt og forståelse, spesiellt siden du har blitt så såret i dette systemet. Håper du finner en behandler i Hordaland som du kan bli trygg på og som prioriterer god tid til deg. 

Tusen tusen takk for gode gode ord og forståelse.

ja angsten er skyhøy uansett tanker, men når det roer seg kommer tvangstanker i forbindelse med det.

er bare så tragisk at jeg endelig kom meg ut av dps, også kom jeg til en gammel snart pensjonist av behandler, som er fast bestemt på sin terapi uahengig av hva man sliter med.

vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

vet at om fastlege skal henvise på ny så går det 6 mnd eller avslag.

dersom hun psyk henviser, går det fort, men er motvillig.

Skrevet
Akkurat nå, Helpme999 skrev:

Tusen tusen takk for gode gode ord og forståelse.

ja angsten er skyhøy uansett tanker, men når det roer seg kommer tvangstanker i forbindelse med det.

er bare så tragisk at jeg endelig kom meg ut av dps, også kom jeg til en gammel snart pensjonist av behandler, som er fast bestemt på sin terapi uahengig av hva man sliter med.

vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

vet at om fastlege skal henvise på ny så går det 6 mnd eller avslag.

dersom hun psyk henviser, går det fort, men er motvillig.

Har og første gang jeg fikk antidepressiva reagert med en form for hypo, flyging high.

all angsten kom etter at jeg sluttet på lyrica for 3 år siden.

kvir meg hver gang jeg skal til hun psykiateren, får når jeg faktisk sier hva jeg sliter med så får jeg til svar at mangel på kjærlighet i barndom, og det er det hun pleier å snakke om. Når jeg sier hvor redd jeg er og hvor syk det er feks som jeg skrev tanken på en ferietur skremmer meg, men det forstår hun ikke.

nå må jeg vel få innleggelse på dps igjen siden jeg ikke klarer mer og ingen hjelp å få hos henne. Og vet jo hva det blir. Redd dette ender meget dårlig at jeg enten får psykose tilslutt eller ja du vet..

går det foresten an å få akutt på dps når man går til psyk utenfor d systemet?

kan ikke henvende meg til å bli innestengt.

gud hjelpe meg hva skal jeg gjøre, klarer ikke roe ned

Skrevet
19 minutter siden, Anne 47 år skrev:

Ja respekter jeg aldri møtt

og det er veldig tøft når man har det så ille.

hatt en veldig høy stilling i arbeidslivet tidligere og vant å bli møtt med respekt.

føler jeg har mest blitt sett ned på og ikke hørt og at de har snakket over hodet på meg.

så hyggelig at det er mennesker som deg her inne. Ønsker gjerne å prate mer med deg, pm evt.

da er det håp at det er noen medmenneskelige folk som er inne på forumet her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...