Gjest Mina1 Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 8 timer siden, Babette skrev: Jeg følger med på en programserie på TV Norge hver torsdag kveld, som heter Første date. Dette er blind dates, der eksperter har prøvd å koble sammen folk med sammenfallende interesser på forhånd. De fleste er veldig kresne, og forventer gnist fra første møte. Til nå er det nesten ingen som har ønsket å treffe hverandre en gang til. (Jeg synes personlig at noen er for kresne, og jeg tror at den berømmelig gnisten kan komme etter hvert). Men det er interessant å følge med på samtalene og kommunikasjonen, og hvis jeg mot alle odds skulle ha kastet meg ut i dating, ville jeg ha tenkt at middag på restaurant er en fin setting. Da kan man ha øyenkontakt hele tida, og det gjør ikke noe om det blir litt pauser i samtalen, siden man også skal spise og drikke. Jeg er av den sjenerte typen. Men tror faktisk at det fins folk som ikke har vært så modig som meg og... i fjor var jeg jo ute å traff 7 menn fra nettet. Altså sammenlagt. Så jeg er jo litt tøff... 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 14 timer siden, Mina1 skrev: Da er vi to om det : ingen av oss likte å date. Jeg gruer meg for å måtte gå på date igjen. Men det er sant : det er et nødvendig onde som jeg må igjennom igjen dersom jeg skal finne kjærligheten. Jeg har slitt mye med det forrige. Men viktig å tenke videre. Glemme det drittet som var. Fyren var ikke snill men det kan finnes noe bedre. Og viktig å se fremover. Og våge å få avvisninger etter avvisninger. Jeg er litt feig og redd for at det bare blir avvisninger. Men det gjelder å våge Årsaken til at jeg er treg å få kontakt med er jo det at jeg ikke våger og tenker for mye på det vonde jeg har erfart. Men gjelder å drite i det og se frem!!!!! Hva er så farlig med disse avvisningene da ? Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være så farlig å bli avvist ? Det eneste som skjer er at du er på samme ståsted som nå. Hvis du våger å bli avvist , vil også sjansen være større for å treffe en som ikke gjør det. Vil tro du avviser menn du ikke er interessert i du også ? Synes du det er slemt ? 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 5 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Hva er så farlig med disse avvisningene da ? Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være så farlig å bli avvist ? Det eneste som skjer er at du er på samme ståsted som nå. Hvis du våger å bli avvist , vil også sjansen være større for å treffe en som ikke gjør det. Vil tro du avviser menn du ikke er interessert i du også ? Synes du det er slemt ? Nei det er ikke slemt. Men det er bare så kjipt å gå på avvisning etter avvisning. Det er jo bra at de gjør det tidlig istedet for sent. Men avvisninger gjør noe med selvtilliten og troen. Men du har rett 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 2. februar 2018 Skrevet 2. februar 2018 Følte meg litt lur nå... Her er jeg redd for å gå på date fordi jeg er redd for avvisninger..... Også er jo det sånn at man må jo våge for det verste en liksom kan er å sitte i den situasjonen jeg gjør nå.... Men samtidig så vil jeg heller bare beholde en indre tro på meg selv og være alene, enn flere avvisninger og kleine dater . Nei livet er rart. Jeg har som sagt ikke fått bare avvisninger på date. Jeg har møtt menn som jeg ikke ville treffe igjen og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.