Gå til innhold

Er det minner/ ord som du husker som du aldri glemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Babette skrev:

Jeg følger med på en programserie på TV Norge hver torsdag kveld, som heter Første date. Dette er blind dates, der eksperter har prøvd å koble sammen folk med sammenfallende interesser på forhånd. De fleste er veldig kresne, og forventer gnist fra første møte. Til nå er det nesten ingen som har ønsket å treffe hverandre en gang til. (Jeg synes personlig at noen er for kresne, og jeg tror at den berømmelig gnisten kan komme etter hvert).

Men det er interessant å følge med på samtalene og kommunikasjonen, og hvis jeg mot alle odds skulle ha kastet meg ut i dating, ville jeg ha tenkt at middag på restaurant er en fin setting. Da kan man ha øyenkontakt hele tida, og det gjør ikke noe om det blir litt pauser i samtalen, siden man også skal spise og drikke.

Jeg er av den sjenerte typen. Men tror faktisk at det fins folk som ikke har vært så modig som meg og... i fjor var jeg jo ute å traff 7 menn fra nettet. Altså sammenlagt. Så jeg er jo litt tøff... 

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Skrevet
14 timer siden, Mina1 skrev:

Da er vi to om det : ingen av oss likte å date. Jeg gruer meg for å måtte gå på date igjen. Men det er sant : det er et nødvendig onde som jeg må igjennom igjen dersom jeg skal finne kjærligheten. Jeg har slitt mye med det forrige. Men viktig å tenke videre. Glemme det drittet som var. Fyren var ikke snill men det kan finnes noe bedre. Og viktig å se fremover. Og våge å få avvisninger etter avvisninger. Jeg er litt feig og redd for at det bare blir avvisninger. Men det gjelder å våge :)

Årsaken  til at jeg er treg å få kontakt med er jo det at jeg ikke våger og tenker for mye på det vonde jeg har erfart. Men gjelder å drite i det og se frem!!!!!

Hva er så farlig med disse avvisningene da ? 

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være så farlig å bli avvist ? 

Det eneste som skjer er at du er på samme ståsted som nå. 

Hvis du våger å bli avvist , vil også sjansen være større for å treffe en som ikke gjør det. 

Vil tro du avviser menn du ikke er interessert i du også ? Synes du det er slemt ? 

Skrevet
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er så farlig med disse avvisningene da ? 

Jeg forstår ikke helt hvorfor det skulle være så farlig å bli avvist ? 

Det eneste som skjer er at du er på samme ståsted som nå. 

Hvis du våger å bli avvist , vil også sjansen være større for å treffe en som ikke gjør det. 

Vil tro du avviser menn du ikke er interessert i du også ? Synes du det er slemt ? 

Nei det er ikke slemt. Men det er bare så kjipt å gå på avvisning etter avvisning. Det er jo bra at de gjør det tidlig istedet for sent. Men avvisninger gjør noe med selvtilliten og troen. Men du har rett :) 

Skrevet

Følte meg litt lur nå... Her er jeg redd for å gå på date fordi jeg er redd for avvisninger..... Også er jo det sånn at man må jo våge for det verste en liksom kan er å sitte i den situasjonen jeg gjør nå.... Men samtidig så vil jeg heller bare beholde en indre tro på meg selv og være alene, enn flere avvisninger og kleine dater :D . Nei livet er rart. 

Jeg har som sagt ikke fått bare avvisninger på date. Jeg har møtt menn som jeg ikke ville treffe igjen og. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...