Gå til innhold

Han sier: Jeg er ikke forelsket i deg lenger - uten forklaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei Mina. Hvorfor sier du at du trenger hjelp i det ene øyeblikket og at du klarer deg uten i neste øyeblikk?. Er det noe du er redd for når det gjelder terapi?. Hva er du redd for ? 

Anonymkode: 57e26...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Trine skrev:

Det jeg syns er merkelig, er at du repaterer til det kjedsommelige at han gikk på en ufin måte, at han var på ferie med eksen o.s.v. og at dette er helt grusomt og umulig å leve med. Men at han slo til deg, eller tok kveletak så du følte du ikke fikk puste, det nevner du med en setning. Helt seriøst, du har mange ganger fått høre her på dol, at fyren var en dust. Men de tingene du velger å fokusere på, er ikke ting som er ekstremt unormale, eller som automatisk kvalifiserer en person man ikke kjenner, som dust. At han slo til deg og tok kveletak, derimot, det kan nok alle her gå med på at ikke er akseptabel oppførsel. Men hvorfor fokuserer du på at han ba deg dra til helvete da han gjorde det slutt? Fyren tok kveletak på deg for faen!

Jeg tok veldig skyld over meg selv. Men det med eksen hans tror ikke jeg var uskyldig. Om noen tror det får de tro det. Jeg sier det uten at jeg beskylder han for det. Men jeg trodde han løy, og uansett var kontakten deres så altfor nær følelsesmessig til at jeg vil si at det er normalt. 

Han har beskyldt meg for å være en patetisk løgner, og ønsket meg til helvete. Jeg har vært ute etter å unnskylde han for alt sammen, men jeg mener at dette er ikke til å unnskylde. Kvelertaket var jeg usikker på siden vi drev med bdsm. Det kom plutselig og uforberedt. Jeg klarte ikke å bevege meg for han var så sterk, og så holdt jeg på å svime av. Plutselig slapp han. Men jeg ble jo videre.... Jeg trodde faktisk at han gjorde det fordi han elsket meg for høyt.. hadde sånne rare tanker, og så ble jeg skuffet tilslutt fordi at det er han som ikke vil ha kontakt, og ha meg ut av livet sitt etter alt dette. 

Jeg må bare akseptere at skuffelsen kom. Jeg følte meg veldig ydmyket av sitasjonene som skjedde. Det med eksen hans bryr meg ikke, men jeg tenker at det kan være forklaringen på litt av siuasjonen.. hvorfor jeg ble dumpet og at han aldri var seriøs. Og den meningen må jeg få ha. Jeg tror det. Men det var mitt ansvar å gå forlengst siden jeg trodde det. Han vet svaret på om jeg har rett i min tro, og om han løy. Ferdig med det. 

Om noen mener dette er en normal situasjon, så er jeg faktisk glad at jeg er singel :) . Men folk må få mene hva de vil. Men er det en normal situasjon skal jeg være lykkelig glad over å være singel altså :D

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei Mina. Hvorfor sier du at du trenger hjelp i det ene øyeblikket og at du klarer deg uten i neste øyeblikk?. Er det noe du er redd for når det gjelder terapi?. Hva er du redd for ? 

Anonymkode: 57e26...388

Jeg er redd for at jeg ikke vil bli lyttet til, og at jeg vil møte noen som vil si at jeg er dusten i situasjonen jeg var i. Mens jeg ser på han som en dust uansett hva andre i tråden sier. Jeg synes at han er en stor drittsekk, og skal stå for det. For det hjelper ikke å unnskylde han. Andre her inne hadde nok synes at han var dust hadde de hatt samme erfaring med han, men dersom de møter han som en hyggelig mann ..(folk switcher) så vil de bedømme han som hyggelig såklart, samme hva jeg har erfart med han. Jeg er redd for å bli sett på som dusten av en psykriateren... Sånn har jeg det.. 

Han har ydmyket meg, og nedverdiget meg. Uten tvil!. Jeg er ikke ute etter at folk skal ta side men jeg mener at det jeg skriver er dusteoppførsel fra hans side. Han har sikkert sitt å si om meg og. Garantert: han har skrevet tidligere at jeg er en patetisk jævla løgner, og stalker osv, så vi har vel begge litt å si om hveandre. Altså han har sagt at jeg var veldig hyggelig, snill og en topp jente, helt til vi fortsatte med sex etter at det var slutt. Da begynte han å kalle meg det ene og det andre. Og skrive om meg på nettet . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er redd for at jeg ikke vil bli lyttet til, og at jeg vil møte noen som vil si at jeg er dusten i situasjonen jeg var i. Mens jeg ser på han som en dust uansett hva andre i tråden sier. Jeg synes at han er en stor drittsekk, og skal stå for det. For det hjelper ikke å unnskylde han. Andre her inne hadde nok synes at han var dust hadde de hatt samme erfaring med han, men dersom de møter han som en hyggelig mann ..(folk switcher) så vil de bedømme han som hyggelig såklart, samme hva jeg har erfart med han. Jeg er redd for å bli sett på som dusten av en psykriateren... Sånn har jeg det.. 

Han har ydmyket meg, og nedverdiget meg. Uten tvil!. Jeg er ikke ute etter at folk skal ta side men jeg mener at det jeg skriver er dusteoppførsel fra hans side. Han har sikkert sitt å si om meg og. Garantert: han har skrevet tidligere at jeg er en patetisk jævla løgner, og stalker osv, så vi har vel begge litt å si om hveandre. 

Og siden han var en dust, og voldsmann, forstår jeg ikke hvorfor du bare var glad til at han "stakk".

Anonymkode: ac6d9...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er redd for at jeg ikke vil bli lyttet til, og at jeg vil møte noen som vil si at jeg er dusten i situasjonen jeg var i. Mens jeg ser på han som en dust uansett hva andre i tråden sier. Jeg synes at han er en stor drittsekk, og skal stå for det. For det hjelper ikke å unnskylde han. Andre her inne hadde nok synes at han var dust hadde de hatt samme erfaring med han, men dersom de møter han som en hyggelig mann ..(folk switcher) så vil de bedømme han som hyggelig såklart, samme hva jeg har erfart med han. Jeg er redd for å bli sett på som dusten av en psykriateren... Sånn har jeg det.. 

Han har ydmyket meg, og nedverdiget meg. Uten tvil!. Jeg er ikke ute etter at folk skal ta side men jeg mener at det jeg skriver er dusteoppførsel fra hans side. Han har sikkert sitt å si om meg og. Garantert: han har skrevet tidligere at jeg er en patetisk jævla løgner, og stalker osv, så vi har vel begge litt å si om hveandre. 

Nå gjør du det jaggu igjen?? Hvem har sagt at han høres ut som en hyggelig fyr? ALLE har reagert på volden og misbruket så vidt jeg har sett, og alle mener det var grunn nok for deg til å forlate han. Dersom dette ikke er tilfelle får du lete opp sitater og dokumentere dette  

Det er bruddet og forklaringen hans noen av oss syns er streit nok. Hva er det som er vanskelig å forstå her??

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og siden han var en dust, og voldsmann, forstår jeg ikke hvorfor du bare var glad til at han "stakk".

Anonymkode: ac6d9...601

Fordi hun ikke gir seg selv muligheten til å få ham tilstrekkelig på avstand til å se objektivt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og siden han var en dust, og voldsmann, forstår jeg ikke hvorfor du bare var glad til at han "stakk".

Anonymkode: ac6d9...601

  • Fordi jeg er forvirret selv... Jeg var jo med på bdsmen.. Og tenk om han trodde at han fikk lov å ta det kvelertaket... Jeg hadde ikke sagt tilltatelse til et kvelertak, men han kan jo ha trodd det... Dermed så vet jeg ikke om dette kan kalles vold, i og med at vi hadde bdsm i bildet, og at jeg ikke stakk fra situasjonen. Jeg følte det også ydmykende at han behandlet meg sånn og så bare stikker han. Og satt igjen forvirret. 
  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Nå gjør du det jaggu igjen?? Hvem har sagt at han høres ut som en hyggelig fyr? ALLE har reagert på volden og misbruket så vidt jeg har sett, og alle mener det var grunn nok for deg til å forlate han. Dersom dette ikke er tilfelle får du lete opp sitater og dokumentere dette  

Det er bruddet og forklaringen hans noen av oss syns er streit nok. Hva er det som er vanskelig å forstå her??

Okey. Jeg forstår. 

Men om jeg tror han var utro, er det galt av meg å tro synes du? Og om jeg tror at han var useriøs med meg hele veien, så må jeg få lov å tro det. Jeg tror at han ikke var ute etter forhold, og lekte med meg. Samme hva folk må mene om det. Jeg vet ikke om troen stemmer, men jeg tror det uten det er å anklage han. Jeg tror det på bakgrunn av oppførselen hans i kontakten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Caprioli skrev:

Fordi hun ikke gir seg selv muligheten til å få ham tilstrekkelig på avstand til å se objektivt på det...

Så selv om vi lekte med bdsm så er det vold å ta et kvelertak uforberedt? Det er der spørsmålet mitt slår inn, om akkurat det er vold. Jeg sa det til politiet og forklarte at vi hadde bdsm og, men at kvelertaket kom uforberedt. Det er vold sa de. Og han ene begynte å fortelle meg at han trodde meg ut ifra reaksjonen og forklaringen min. Men jeg vet ikke hva det er. Og begynte å unnskylde han for det, og ta alt innover meg selv. Men okey.. jeg må bare forsøke å tenke at alle er ikke som han, og det fins bedre der ute!. Det hjelper!. 

Politiet ringte meg faktisk en haug med ganger for å forsøke å overtale meg til å anmelde han for vold. Men jeg orket det ikke. Jeg hadde dessuten ikke vitner eller noe. Men okey. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Okey. Jeg forstår. 

Men om jeg tror han var utro, er det galt av meg å tro synes du? Og om jeg tror at han var useriøs med meg hele veien, så må jeg få lov å tro det. Jeg tror at han ikke var ute etter forhold, og lekte med meg. Samme hva folk må mene om det. Jeg vet ikke om troen stemmer, men jeg tror det uten det er å anklage han. Jeg tror det på bakgrunn av oppførselen hans i kontakten. 

Da må du si at du tror, ikke at du vet.

Å påstå uten å vite er å anklage

Du er voksen, dette må du skjønne. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Så selv om vi lekte med bdsm så er det vold å ta et kvelertak uforberedt? 

Spiller det noen rolle. Var han ikke en drittsekk. Er du ikke glad for å bli kvitt han?

Anonymkode: ac6d9...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kayia skrev:

Da må du si at du tror, ikke at du vet.

Å påstå uten å vite er å anklage

Du er voksen, dette må du skjønne. 

Jeg tror at det er rimelig stor grnn til å anta at han hadde sex med eksen. Jeg vet at de var altfor følelsesmessig knyttet til hveandre, nærmere enn jeg kunne få lov å komme han, og bare det var nok til at jeg burde tatt ansvar å gått. Så det er min feil. Han vet svaret på om de hadde sex. Han sa at de aldri skulle ha sex mer i livet og derfor kunne de ha den kontakten. Han sa også at han aldri var hjemme hos henne en stund, men så ser jeg på facebook at det står at han ligger på sofaen hjemme hos henne og at det er så søtt å se han ligge på sofaen hver gang han er hjemme og ligger der skrev hun. Da konfronterte jeg han med det, og han sa: hva ????? hvordan har du funnet ut av det? Jeg sa : så det på facebooken til din eks.... hun hadde åpen face...Hun skrev veldig mye om han støtt og stadig på facebooken sin.. om hvor glad hun er i han, og at hun savnet han, hvor mye hun gledet seg til å komme å besøke han,  og at han var den bestevennen i hennes liv osv, Jeg følte meg utenfor,  og alt dette var jo grunn til mine antakelser, og at jeg burde gått. Men okey: mulig at dette var uskyldig men for sterkt for meg, og det må jeg få føle :) . 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle. Var han ikke en drittsekk. Er du ikke glad for å bli kvitt han?

Anonymkode: ac6d9...601

Jeg blir vel opptatt av å finne feilene hans også siden han var så ute etter mine. Jeg får bare tenke drittsekk og drite i han og overse han fullstendig som luft om jeg treffer på han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror at det er rimelig stor grnn til å anta at han hadde sex med eksen. Jeg vet at de var altfor følelsesmessig knyttet til hveandre, nærmere enn jeg kunne få lov å komme han, og bare det var nok til at jeg burde tatt ansvar å gått. Så det er min feil. Han vet svaret på om de hadde sex. Han sa at de aldri skulle ha sex mer i livet og derfor kunne de ha den kontakten. Han sa også at han aldri var hjemme hos henne en stund, men så ser jeg på facebook at det står at han ligger på sofaen hjemme hos henne og at det er så søtt å se han ligge på sofaen hver gang han er hjemme og ligger der skrev hun. Da konfronterte jeg han med det, og han sa: hva ????? hvordan har du funnet ut av det? Jeg sa : så det på facebooken til din eks.... hun hadde åpen face... og alt dette var jo grunn til mine antakelser, og at jeg burde gått. Men okey: mulig at dette var uskyldig men for sterkt for meg, og det må jeg få føle :) . 

 

Jeses, jeg syntes du oppfører deg som en 14-åring.

 

Anonymkode: ac6d9...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:
  • Fordi jeg er forvirret selv... Jeg var jo med på bdsmen.. Og tenk om han trodde at han fikk lov å ta det kvelertaket... Jeg hadde ikke sagt tilltatelse til et kvelertak, men han kan jo ha trodd det... Dermed så vet jeg ikke om dette kan kalles vold, i og med at vi hadde bdsm i bildet, og at jeg ikke stakk fra situasjonen. Jeg følte det også ydmykende at han behandlet meg sånn og så bare stikker han. Og satt igjen forvirret. 
  •  

Jeg tror det viktigste du bør jobbe med i terapien er: Hva er grunnen til at du gang på gang har latt deg behandle så dårlig, bli mishandlet fysisk og pysisk, utnyttet, tråkket på og nedverdiget? Du trekker fram unnskyldninger og forklaringer som i mine ører lyder ganske søkt ("Kanskje han trodde han fikk lov å ta kvelertak på meg" etc.).

Du vet ikke om dette kan kalles vold, skriver du. Jo, Mina, det vet du godt.

Og du må spørre deg selv hvorfor du fortsatt ville ha en mann som behandlet deg så stygt. Jeg tror du sliter med noe som sitter hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeses, jeg syntes du oppfører deg som en 14-åring.

 

Anonymkode: ac6d9...601

Du synes at det var rart av meg å reagere på alt dette? Hva ville du selv gjort? Synes det var greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Babette skrev:

Jeg tror det viktigste du bør jobbe med i terapien er: Hva er grunnen til at du gang på gang har latt deg behandle så dårlig, bli mishandlet fysisk og pysisk, utnyttet, tråkket på og nedverdiget? Du trekker fram unnskyldninger og forklaringer som i mine ører lyder ganske søkt ("Kanskje han trodde han fikk lov å ta kvelertak på meg" etc.).

Du vet ikke om dette kan kalles vold, skriver du. Jo, Mina, det vet du godt.

Og du må spørre deg selv hvorfor du fortsatt ville ha en mann som behandlet deg så stygt. Jeg tror du sliter med noe som sitter hardt.

Jeg har jo latt meg bli nedverdiget selv, og tilslutt har jeg møtt veggen. Jeg får håpe at jeg får litt forståelse hos en psykriater for at dette er slitsomt og vanskelig for meg. Og at alt ordner seg og at jeg får tiltro til at mennesker vil meg vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg blir vel opptatt av å finne feilene hans også siden han var så ute etter mine. Jeg får bare tenke drittsekk og drite i han og overse han fullstendig som luft om jeg treffer på han. 

Ref dette med å unødvendig gjøre ting viktige for hjernen din, så er dette et ypperlig eksempel.

Du har skrevet at du er opptatt av dette ørtenhundre ganger på forumet, og like mange ganger har du skrevet at "jeg får bare tenke at..."

...men det er jo akkurat det du ikke gjør.

...og som svar på innlegg som mitt kommer du så med sirkelargumentasjon.

Kvern kvern kvern.

Det er som å diskutere med en geleklump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caprioli skrev:

Ref dette med å unødvendig gjøre ting viktige for hjernen din, så er dette et ypperlig eksempel.

Du har skrevet at du er opptatt av dette ørtenhundre ganger på forumet, og like mange ganger har du skrevet at "jeg får bare tenke at..."

...men det er jo akkurat det du ikke gjør.

...og som svar på innlegg som mitt kommer du så med sirkelargumentasjon.

Kvern kvern kvern.

Det er som å diskutere med en geleklump.

Vet at jeg er håpløs.... jeg er nok håpløs... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...