Gå til innhold

Han sier: Jeg er ikke forelsket i deg lenger - uten forklaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anne 47 år skrev:

Helt alvorlig folkens !!! Snakk om en hønseflokk som hakker på en som ligger nede.!!! 

Jeg vet ikke hvor lenge du har vært her inne, men trådstarter har kvernet på dette her inne i et halvt års tid. Vi har prøvd etter beste evne å støtte henne alle sammen og i perioder ser det ut til at hun kommer seg litt ovenpå. Nå er hun ute og kjører igjen, dessverre. Så nei, jeg er ikke enig i at vi hakker på henne, men at vi er litt oppgitt over at hun nok en gang kverner på dette, det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg vet ikke hvor lenge du har vært her inne, men trådstarter har kvernet på dette her inne i et halvt års tid. Vi har prøvd etter beste evne å støtte henne alle sammen og i perioder ser det ut til at hun kommer seg litt ovenpå. Nå er hun ute og kjører igjen, dessverre. Så nei, jeg er ikke enig i at vi hakker på henne, men at vi er litt oppgitt over at hun nok en gang kverner på dette, det stemmer.

Dere er sikkert gode mennesker men fremgangsmåten er helt feil.

Anonymkode: 57e26...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere er sikkert gode mennesker men fremgangsmåten er helt feil.

Anonymkode: 57e26...388

Da er det jo bare for deg å komme med den riktige fremgangsmåten og løse problemet hennes en gang for alle. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er sikkert gode mennesker men fremgangsmåten er helt feil.

Anonymkode: 57e26...388

Da synes jeg du bør komme med fasiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anne 47 år skrev:

Helt alvorlig folkens !!! Snakk om en hønseflokk som hakker på en som ligger nede.!!! 

Helt uenig m deg!! 

Noen ganger må det bare realitetsorienteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, emilie321 skrev:

Du er så opptatt av skyld, hvorfor det?

Kan du ikke heller tenke på hvordan du skal komme videre med livet ditt. Akseptere det som har vært og så jobbe for at det ikke skal hende en gang til. Jobbe mot å få det bedre med deg selv.  Gjerne med en psykolog (og da må du til fastlegen først)

Jeg opplevde på slutten at han gikk ut av det med å legge all skyld på meg. 

Siste melding fra han lød som følgende: Til helvete med deg. Du er bare en patetisk løgner. Jeg vil derfor ikke ha noen kontakt. Ønsker deg til helvete" . 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anne 47 år skrev:

Helt alvorlig folkens !!! Snakk om en hønseflokk som hakker på en som ligger nede.!!! 

Jeg ligger nede... Og jeg mener fortsatt at han ikke har opptrått fint i situasjonen. Og heller ikke behandlet meg bra i situasjonen. Men samtidig så ser jeg at jeg satte meg selv i en situasjon der han ikke pratet til meg på en verdig måte. Han sa ord allerede i starten som viste at han ikke satte pris på meg, og da burde jeg ha rygget. Men samtidig så forvirret han meg med å si at han var forelsket i meg da jeg ville gå pga det han sa. Men jeg lot meg behandle som en dritt. Og tilslutt tok han siste ordet og sa: at han ikke ville ha med meg å gjøre mer fordi jeg var et dårlig menneske, og ønsket meg til helvete. Dermed begynte jeg å slite med hele greien fordi jeg forsto ingenting av det hele. Han hadde jo hele tiden sagt at jeg var en god person, snill person, og en topp person og alt det da.. men plutselig så finner han ut at han ikke vil ha mer med meg å gjøre, og ikke ta en samtale om noe som helst. Og det etter at jeg hadde gitt så mye av meg selv, og faktisk hatt sex med han etter forholdet var over fordi jeg håpet på at han elsket meg egentlig. Så dumme meg.. Han vil bare videre og finne noe nytt så han hadde ikke tid å prate et ord med meg, og ønsket meg til helvete videre, sa han.  Jeg tok skyld om en annen,  bereidet meg selv, og begynte å skylde på meg selv og hate meg selv fordi han gikk på den måten, forsøkte å prate med han om hva jeg følte men da fikk jeg bare beskjed om at han aldri vil vite noe som helst av meg, og ikke prate om noe som helst, men jeg satt å følte at han behandlet meg dårlig. Samtidig så vet jeg at jeg ikke bør forsøke å finne skyld selv om jeg ikke kan tilgi han siden han stakk på den måten, uten å bry seg mer. Jeg bør finne en vei ut av det. Men det er ikke lett etter hva det hele fikk meg til å føle meg som. Jeg kan føle meg sint på han. Rasende sint. Sint fordi han ikke brydde seg litt mer. Men han ser det ikke sånn. Han ser på det som om dette er min skyld og feil. Og at det er noe galt med meg, og ikke han. 

Takk for støtten. Jeg synes de er litt harde med meg, som sier at det er så galt å bli sånn etter slike situasjoner, for det er ikke lett for meg. Men jeg bør jo søke hjelp når jeg sliter sånn som jeg gjør med å bearbeide det. Så det er jeg enig med de om. Samt det med selvrespekten. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, cilie skrev:

Da synes jeg du bør komme med fasiten!

Men vet dere andre mer om meg om dette? Jeg begynner jo å lure på om dere vet litt om denne situasjonen siden den ble skrevet om fra hans side på et annet forum. Om han har fortalt årsaker til sin oppførsel? Altså om han har begrunnet årsaken til at han pratet slik til meg, eller hvorfor han måtte gå på den måten med å ønske meg til helvete som det siste han gjorde osv. ? 

Er med på at jeg burde luktet tegnene til at han egentlig ikke var interessert, men jeg ble forvirret av hans måte å være på. 

Han har selv skrevet om situasjonen før på nettet. Men jeg forstår lite om hvorfor han måtte bli på den måten. Og det er det som har gjort så vondt. Fordi han ikke kunne prate direkte til meg, og jeg lurte på hvorfor det ble sånn liksom... Han ble for høy til å prate ut noen setninger. Jeg aksepterte fullt at han ville gå for jeg synes det ble feil jeg også, men jeg synes det var rart at han ikke kunne prate noen setninger når han visste at jeg ikke forsto noe som helst om hvorfor han måtte etter all vår kontakt bare ønske meg til helvete. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at den mannen har behandlet meg perfekt? 

Anonymkode: b3002...4c5


Vet du, dette her er egentlig fryktelig respektløst av deg. Du vrenger på alt det folk sier, og tillegger dem meninger de ikke har. Det er greit du har det vondt, men det gir deg ikke rett til å beskylde andre for å mene ting de ikke har sagt de mener. Det er greit du overreagerer i frustrasjon over situasjonen, men da kan du være voksen nok til å beklage etterpå. Det er faktisk utrolig frustrerende når folk ikke leser det som faktisk blir skrevet, og når man ikke kan uttrykke seg på en saklig måte uten at det blir dratt til det ekstreme!

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt at han elsket den andre dama. Han har sagt at hun var viktigere enn meg. Han har sagt at hun vil alltid være den som går foran alle andre i livet hans. Han har sagt at han savnet henne da jeg og han satt på date med middagsbordet. Han dro på ferier med henne. Hun var hjemme hos han. Mener du at jeg burde akseptere alt dette i et forhold? 

Anonymkode: b3002...4c5

 

Dette var ting du visste før du møtte fyren. I hvert fall om det stemmer, det du har skrevet før. At man er på ferie med eksen er ikke det samme som å ha sex med eksen. Du har ingen grunn til å si så bastant at han har vært utro. Ingen har vel heller sag at du skulle akseptere det? Det var jo du som selv valgte å akseptere det. Andre ville mest sannsynlig ikke engang dratt på date med han. Jeg er enig med Kayia i denne tråden. Fyren har faktisk vært ærlig helt fra starten. Det var du som valgte å vri på det han sa og tro det betydde noe annet.

 

13 timer siden, Anne 47 år skrev:

Helt alvorlig folkens !!! Snakk om en hønseflokk som hakker på en som ligger nede.!!! 

 

Det er ikke å hakke på folk, å være ærlige med dem. Og det har ingen funksjon å jatte med ts i denne situasjonen heller. Det har nemlig blitt forsøkt så utallige mange ganger før. Hun trenger ikke at folk stakkarsliggjør henne mer enn hun allerede stakkarsliggjør seg selv.

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er sikkert gode mennesker men fremgangsmåten er helt feil.

Anonymkode: 57e26...388

 

Så hva er riktig fremgangsmåte? Nå merker jeg at jeg er skikkelig spent på fasiten her.

 

12 timer siden, Mina1 skrev:

Men vet dere andre mer om meg om dette? Jeg begynner jo å lure på om dere vet litt om denne situasjonen siden den ble skrevet om fra hans side på et annet forum. Om han har fortalt årsaker til sin oppførsel? Altså om han har begrunnet årsaken til at han pratet slik til meg, eller hvorfor han måtte gå på den måten med å ønske meg til helvete som det siste han gjorde osv. ? 

Er med på at jeg burde luktet tegnene til at han egentlig ikke var interessert, men jeg ble forvirret av hans måte å være på. 

Han har selv skrevet om situasjonen før på nettet. Men jeg forstår lite om hvorfor han måtte bli på den måten. Og det er det som har gjort så vondt. Fordi han ikke kunne prate direkte til meg, og jeg lurte på hvorfor det ble sånn liksom... Han ble for høy til å prate ut noen setninger. Jeg aksepterte fullt at han ville gå for jeg synes det ble feil jeg også, men jeg synes det var rart at han ikke kunne prate noen setninger når han visste at jeg ikke forsto noe som helst om hvorfor han måtte etter all vår kontakt bare ønske meg til helvete. 

 

Nei, vi vet kun det du har skrevet. Eller ihvertfall jeg, for jeg er ikke på andre forum enn dette. Men jeg skal innrømme jeg er nysgjerrig på hans side av saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg skjønner at folk kan bli frustrerte over at dette temaet kommer opp på nytt og på nytt. Jeg er enig i at TS burde lagt det bak seg.

Jeg vil bare minne om at politiet mente denne fyren burde blitt anmeldt for mishandling, så han er ganske langt i fra en rimelig og grei person. I tillegg til fysisk mishandling så er han glad i å tråkke på folk der de er svakest.

Jeg synes ikke det er rimelig å si til en person at hun er for håpløs til å noensinne få ny kjæreste, og deretter være generøs og tilby sex når det passer ham. Det er et klønete forsøk på manipulasjon og utnytting. Det kan ikke sammenlignes med at to med jevnbyrdige x'er velger å gjenopplive gamle minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:


Vet du, dette her er egentlig fryktelig respektløst av deg. Du vrenger på alt det folk sier, og tillegger dem meninger de ikke har. Det er greit du har det vondt, men det gir deg ikke rett til å beskylde andre for å mene ting de ikke har sagt de mener. Det er greit du overreagerer i frustrasjon over situasjonen, men da kan du være voksen nok til å beklage etterpå. Det er faktisk utrolig frustrerende når folk ikke leser det som faktisk blir skrevet, og når man ikke kan uttrykke seg på en saklig måte uten at det blir dratt til det ekstreme!

 

 

Dette var ting du visste før du møtte fyren. I hvert fall om det stemmer, det du har skrevet før. At man er på ferie med eksen er ikke det samme som å ha sex med eksen. Du har ingen grunn til å si så bastant at han har vært utro. Ingen har vel heller sag at du skulle akseptere det? Det var jo du som selv valgte å akseptere det. Andre ville mest sannsynlig ikke engang dratt på date med han. Jeg er enig med Kayia i denne tråden. Fyren har faktisk vært ærlig helt fra starten. Det var du som valgte å vri på det han sa og tro det betydde noe annet.

 

 

Det er ikke å hakke på folk, å være ærlige med dem. Og det har ingen funksjon å jatte med ts i denne situasjonen heller. Det har nemlig blitt forsøkt så utallige mange ganger før. Hun trenger ikke at folk stakkarsliggjør henne mer enn hun allerede stakkarsliggjør seg selv.

 

 

Så hva er riktig fremgangsmåte? Nå merker jeg at jeg er skikkelig spent på fasiten her.

 

 

Nei, vi vet kun det du har skrevet. Eller ihvertfall jeg, for jeg er ikke på andre forum enn dette. Men jeg skal innrømme jeg er nysgjerrig på hans side av saken.

Kall meg respektløst, og kall meg det dere vil. Jeg sier ikke annet enn at jeg sliter med det som skjedde, og sliter med at han aldri kunne ta et annet oppgjør enn å bare si: ønsker deg til helvete, og du er en patetisk jævla løgner, hør aldri fra deg igjen. De ordene var sjokkerende og vonde å få. Jeg fikk ikke sjansen å prate ut om noe som helst eller å forsvare meg fra det han sa. Jeg begynte å bereide meg selv, og det gjør jeg ennå. Jeg bereider meg selv for at jeg var sett på som så håpløs at det var umulig å prate med meg en liten samtale for å legge alt bedre bak oss. Det var ikke vits i å forsøke en gang...Og det var sånn som han satt å skrev på et annet forum. Altså om at han bare valgte å ignorere meg fullstendig. Og at jeg var helt psyko som ble lei meg for at han ignorerte. 

Dette med eksen. Okey. Kan være at de to hadde bare et helt uskyldig vennskap. Jeg har klandret meg selv for det og. Men da jeg gikk inn i det, så burde jeg ikke gått inn i det siden jeg la min "tro" på at de ikke var ferdige innerst inne, selv om jeg ønsket å tro noe annet. Troen inni meg gikk på at de aldri var blitt ferdige med hveandre. Han påsto derimot at de var helt ferdige, og at det var meg som han var forelsket i, men at hun var viktigst for han for hun var familie - som en søster for han. Og det ville hun alltid være. Og at det pluss vennskap kom foran forhold. Jeg følte meg dermed tilsidesatt og redd for å vise følelser. Han fortalte rett etter en sexøkt at jeg kunne få treffe eksen hans., og være med han til hjembygda en gang.  Jeg svarte han ikke, fordi da hadde vi nettopp hatt sex, og så hadde jeg et inntrykk om at han ikke sa sannheten og mente det han sa. Jeg klarte ikke å tro på han. Jeg trodde inni meg at han løy. Han sa at hun var den første i familien hans som fikk vite om meg. Og at hun var veldig lykkelig på hans vegne over at han hadde funnet meg. Men samtidig satt hun å postet på facebookveggen hans, om at hun gjorde alt for han, og at han var hennes bestebestevenn i livet osv. Så jeg ble så usikker og jeg skammer jo meg selv for at jeg ikke vågde å tro på han. Jeg klarte det ikke. Jeg trodde ikke at han var seriøs. Men greit at man skal stole på hva folk sier, men akkurat dette klarte jeg ikke å tro på. Men da burde jeg ha gått før jeg selv gikk i veggen. Det var det som skjedde .. tilslutt ble det for mye for meg.  Etterpå sitter jeg igjen med den følelsen om at : var han seriøs? er det meg det var noe i veien med som ikke stolte på relasjonen hans med eksen og fordi jeg trodde at han var useriøs? Hadde jeg lov å føle de følelsene jeg følte om det? .. Er jeg en person det er verdt å avslutte på den måten med? Er det umulig å se min side? Er det meg som er helt på jorde som reagerte på det jeg gjorde og ikke stolte på hva han sa? osv... Jeg vet også at jeg levde meg inn en illusjon. Jeg bare slettet alt det som jeg følte var negativt av det han sa, og tok vare på det positive. Altså han sa jo at han traff meg fordi han hadde lyst. Og da ville jeg tro at jeg betydde noe, men samtidig så kom det opp en del andre signaler som jeg ikke lyttet til. 

Og det at jeg ville gå noen ganger , og sa til han at jeg følte at han kunne ha følelser for eksen sin, og da lovet jo han at han ikke var forelsket selv om han elsker henne som en søster og alltid vil ha kontakt med henne, så da lot jeg han bli. Jeg burde jo høre på enkelte ord og signaler som tydet på at det ble feil.. Det tydet jo for meg på at det ble feil når han kunne si at hun var viktigere enn meg i livet hans... men han sa at han ville ha meg også i livet sitt og da ble jeg.... men jeg trodde at han før eller siden ville dumpe meg og at jeg ville gå på en smell  her. Og det skjedde. 

Dere kan jo tro at han er ærlig om alt, men er han det så var jeg hans beste sex i livet, og jeg var hans beste date, og da har han aldri hatt sex med eksen hans verken i Egypt eller ellers, og det vet han vel svaret på selv. Det er han som vet svaret på den saken.Han skulle aldri ha sex med henne igjen for han så på henne som en mann, - søster / bror. Og det lovet han meg. Så svarene på dette vet han godt selv. Han mente også at jeg hadde ingen grunn til å ikke tro på han, men jeg klarte aldri å åpne meg 100 prosent fordi jeg trodde ikke på han. Men svarene på alt dette er det kun han som vet. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg skjønner at folk kan bli frustrerte over at dette temaet kommer opp på nytt og på nytt. Jeg er enig i at TS burde lagt det bak seg.

Jeg vil bare minne om at politiet mente denne fyren burde blitt anmeldt for mishandling, så han er ganske langt i fra en rimelig og grei person. I tillegg til fysisk mishandling så er han glad i å tråkke på folk der de er svakest.

Jeg synes ikke det er rimelig å si til en person at hun er for håpløs til å noensinne få ny kjæreste, og deretter være generøs og tilby sex når det passer ham. Det er et klønete forsøk på manipulasjon og utnytting. Det kan ikke sammenlignes med at to med jevnbyrdige x'er velger å gjenopplive gamle minner.

Ja, jeg sliter litt med hele greien ennå. Jeg er veldig å legge hat over på meg selv fordi alt gikk slik, og alt ble sånn, og så forsøker jeg å tolke situasjonen som jeg ble helt forvirret av. Ble helt forvirret av hele greien... Ser at jeg har sår i meg hvor jeg har problemer med å gå videre. Ber en mann meg på date så løper jeg bort i full fart. Får panikk. 

Jeg ble oppringt av politiet flere ganger, om at jeg burde anmelde han for misshandling/ vold. Jeg var selv med på å ha bdsm-sex med han, og jeg vet ikke helt om det var missforeståelser ute å gikk, men det var ved to annledninger hvor fyren en gang slo til meg på kinnet mot øret ganske hardt i det han kom inn døren. Men det kan være at dette er bygget på at han tror at han kunne slå meg pga vi drev jo på med bdsm. Mulig var det en missforståelse? Jeg vet ikke. Ved en annen annledning så tok han et kvelertak på meg i bilen hans hvor jeg følte at jeg mistet pusten, men så slapp han heldigvis. Jeg vet ikke om han trodde at dette var en del av bdsmen.... Jeg vet ikke mye om det, men jeg opplevde det som ubehagelig fordi det kom brått på uten at jeg var klar over at det kom. Jeg forklarte dette til politiet siden han anmeldte meg for at jeg hadde forsøkt å få kontakt med han etter sexøkten vår. Det var to politimenn som sto der, og ene politimannen sa at han trodde meg. Og at dette måtte anmeldes. Etter det ble jeg oppringt flere ganger av politiet om at jeg burde anmelde det. Men jeg ville ikke fordi jeg følte det ble for dumt for jeg vet ikke om dette kan betegnes som vold siden jeg har vært med på bdsm. Jeg forklarte alt til politiet men de sa at dette var vold. Jeg er usikker på om personen gjorde dette for å være voldelig eller hva. Han var også hardhendt og jeg aksepterte jo for mye med at jeg lot han gå over grenser som kunne føre til at jeg ble hardt og alvorlig skadet. Men dette har litt med min selvrespekten min å gjøre. Jeg føler at han burde tatt hensyn til hva som er sikkerthet for liv og helse han også, men jeg står jo selv i ansvar for min egen kropp. Så årsaken til at han ikke er anmeldt er nettopp dette. Men jeg ble anmeldt av han for alle meldingene jeg sendte i frustrasjon på at han ikke ville prate. Politiet avhørte meg og forklarte meg at de forsto at min side av saken var ufattelig vanskelig, og at de henla saken hans. Mens han kom støtt og stadig tilbake og ville ta den opp igjen, men da hadde de sagt til han at pga hans egen adferd i situasjonen så var det overhodet ikke aktuellt å ta den opp. Han ville ha meg straffet og i fengsel for meldingene, men de sa at det var helt uaktuellt med tanke på at hvordan han hadde drevet på. Politiet sa at han sa seg enig i at det forsto han, altså at han hadde spillt opp under at det ble sånn selv, selv om han ved en haug og gjentatte anledninger hadde dukket opp på stasjonen for å forsøke å få anmeldt meg på nytt.  Det var ganske såret og ikke bli forstått og ignorert slik han gjorde etter så lang kontakt. Det såret sitter i meg. Og jeg lurer på om jeg fortjente det? Altså fortjente den behandlingen... 

Jeg har fått time hos legen. Jeg må ta det videre opp der, og forsøke å få hjelp til hvordan jeg skal se på dette. Jeg er veldig å legge skyld på meg selv og se negativt på meg selv etter dette.. For jeg føler jo som andre sier her: at kanskje han hadde rett i å være slik ovenfor meg... Kanskje det er min feil? Kanskje alt er min skyld? Kanskje det er noe med meg å gjøre som gjør at alt endte så ille som gjør at han ikke kunne ta en prat engang? ... Jeg går rundt å kan bereide meg selv ganske mye. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, jeg sliter litt med hele greien ennå. Jeg er veldig å legge hat over på meg selv fordi alt gikk slik, og alt ble sånn, og så forsøker jeg å tolke situasjonen som jeg ble helt forvirret av. Ble helt forvirret av hele greien... Ser at jeg har sår i meg hvor jeg har problemer med å gå videre. Ber en mann meg på date så løper jeg bort i full fart. Får panikk. 

Jeg ble oppringt av politiet flere ganger, om at jeg burde anmelde han for misshandling/ vold. Jeg var selv med på å ha bdsm-sex med han, og jeg vet ikke helt om det var missforeståelser ute å gikk, men det var ved to annledninger hvor fyren en gang slo til meg på kinnet mot øret ganske hardt i det han kom inn døren. Men det kan være at dette er bygget på at han tror at han kunne slå meg pga vi drev jo på med bdsm. Mulig var det en missforståelse? Jeg vet ikke. Ved en annen annledning så tok han et kvelertak på meg i bilen hans hvor jeg følte at jeg mistet pusten, men så slapp han heldigvis. Jeg vet ikke om han trodde at dette var en del av bdsmen.... Jeg vet ikke mye om det, men jeg opplevde det som ubehagelig fordi det kom brått på uten at jeg var klar over at det kom. Jeg forklarte dette til politiet siden han anmeldte meg for at jeg hadde forsøkt å få kontakt med han etter sexøkten vår. Det var to politimenn som sto der, og ene politimannen sa at han trodde meg. Og at dette måtte anmeldes. Etter det ble jeg oppringt flere ganger av politiet om at jeg burde anmelde det. Men jeg ville ikke fordi jeg følte det ble for dumt for jeg vet ikke om dette kan betegnes som vold siden jeg har vært med på bdsm. Jeg forklarte alt til politiet men de sa at dette var vold. Jeg er usikker på om personen gjorde dette for å være voldelig eller hva. Han var også hardhendt og jeg aksepterte jo for mye med at jeg lot han gå over grenser som kunne føre til at jeg ble hardt og alvorlig skadet.

Og likevel vil du har mer med han å gjøre?

Jeg forstår ingen ting!

Anonymkode: 4da88...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og likevel vil du har mer med han å gjøre?

Jeg forstår ingen ting!

Anonymkode: 4da88...8ac

Hun vil jo ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Hun vil jo ikke det. 

Da forstår jeg ikke poenget med alle disse skriveriene.

Anonymkode: 4da88...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og likevel vil du har mer med han å gjøre?

Jeg forstår ingen ting!

Anonymkode: 4da88...8ac

Jeg tenker at alt kan ha vært bygget på missforståelser, og at han kanskje er en veldig ærlig og bra mann og at det var synd at han la meg for hat bare. Jeg vet at jeg ikke kunne vært sammen med han igjen med tanke på at jeg klarte ikke situasjonen med eksen hans. Ikke det at jeg er overdrevent sjalu, men jeg følte at situasjonen ble for tett. Men jeg kunne ønske fortsatt at vi kunne skværet opp slik at det ikke endte som nå, for å legge det bak seg med annet enn dette hatet som skjedde. 

Jeg vet ikke helt om han har gjort noe galt eller ikke? . Jeg er bare et spørsmål... for å si det ærlig. Andre her sier jo at han virker som en veldig ærlig og direkte person. Og jeg begynner igjen å legge skyld på meg selv over at det var meg som bare rotet alt til, og at alt er min feil. Mulig at han var hardhendt osv , og mulig at han slo til meg uforberedt fordi han trodde at jeg likte det? Vi drev jo med bdsm... og mulig at han lå meg for hat fordi jeg hadde sex med han med følelser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg ikke poenget med alle disse skriveriene.

Anonymkode: 4da88...8ac

Jeg tror heller ikke det har noe for seg, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gargamel skrev:

Hun vil jo ikke det. 

Jeg vil ikke ha et forhold med han igjen. Jeg vil heller ikke ha sex med han igjen. Men jeg taklet dårlig avslutningen.  Jeg stoler jo ikke på han, og har aldri gjort. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun meg som ville følt meg såret eller følt selvhat etter denne situasjonen? Dere ville lett bare glemt det og ikke tenkt på det mer hvis dere nå sto i mine sko og hadde vært i det samme som meg, og gjort samme feilene? Altså det ville ikke prege deres liv videre? Dere ville ikke sittet igjen å hatt problemer med å gå videre? Altså hvis dere tenker at dere står i mine sko akkurat nå, og har vært gjennom akkurat det samme som meg, på samme måte.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Er det kun meg som ville følt meg såret eller følt selvhat etter denne situasjonen? Dere ville lett bare glemt det og ikke tenkt på det mer hvis dere nå sto i mine sko og hadde vært i det samme som meg, og gjort samme feilene? 

Siden han var en sånn drittsekk forstår jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bare legge det bak seg?

Anonymkode: 4da88...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...