Gå til innhold

Han sier: Jeg er ikke forelsket i deg lenger - uten forklaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Kayia skrev:

Ok da var det som jeg trodde. Du vet ikke at han var utro, han har aldri innrømmet utroskap og du har ikke selv sett bevis på utroskap. Det er som du gjorde med meg tidligere i dag - du antar. Jeg syns det er ganske drøyt å komme med slike beskyldninger når du egentlig ikke vet. Når dette i tillegg er to år siden tenker jeg som jeg sa i den andre tråden din - du bør søke psykologisk hjelp for å lære å leve med deg selv og i et evt framtidig forhold.

Så du mener at den mannen har behandlet meg perfekt? 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har sagt at han elsket den andre dama. Han har sagt at hun var viktigere enn meg. Han har sagt at hun vil alltid være den som går foran alle andre i livet hans. Han har sagt at han savnet henne da jeg og han satt på date med middagsbordet. Han dro på ferier med henne. Hun var hjemme hos han. Mener du at jeg burde akseptere alt dette i et forhold? 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du mener at den mannen har behandlet meg perfekt? 

Anonymkode: b3002...4c5

Det er det ingen som har sagt. Du kommer ikke ut av denne suppa alene, be legen din henvise deg til noen du kan snakke med. Det spiller i alle fall ingen rolle hva vi her inne sier - vi har strøket deg både med og mot hårene i tråd etter tråd om dette emnet i månedsvis, men du tar kun tak i det negative som måtte komme opp, skulle du ta tak i noe positivt så vrir du det til noe negativt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt at han elsket den andre dama. Han har sagt at hun var viktigere enn meg. Han har sagt at hun vil alltid være den som går foran alle andre i livet hans. Han har sagt at han savnet henne da jeg og han satt på date med middagsbordet. Han dro på ferier med henne. Hun var hjemme hos han. Mener du at jeg burde akseptere alt dette i et forhold? 

Anonymkode: b3002...4c5

Hvorfor gikk du ikke fra ham når han så tydelig sa at han satte en annen foran deg? Dere hadde verken barn, hus eller økonomiske forpliktelser for hverandre såvidt jeg har skjønt. Vi synes ikke du skal akseptere noe slikt, men du gjorde jo det ved å bli værende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det er det ingen som har sagt. Du kommer ikke ut av denne suppa alene, be legen din henvise deg til noen du kan snakke med. Det spiller i alle fall ingen rolle hva vi her inne sier - vi har strøket deg både med og mot hårene i tråd etter tråd om dette emnet i månedsvis, men du tar kun tak i det negative som måtte komme opp, skulle du ta tak i noe positivt så vrir du det til noe negativt også.

Føler at folk vil at jeg skal gå til legen for å erkjenne at alt er min feil. Og at han behandlet meg perfekt. Han ba meg selv om å gå til lege med dette i det han ignorerte meg for godt etter siste treff. Og jeg føler det er fordi at jeg skal erkjenne at alt er min feil, og at han har behandlet meg slik som man skal behandes. Altså å si de ord han har sagt til meg... var jo noe jeg aldri skulle akseptert etter min mening, men jeg hører jo andre sier at dette er en utrolig bra mann som gjør dette helt perfekt, og da begynner jeg å se innover meg selv og hate meg selv og lure på om alt er min feil og sliter med det om att og om att igjen. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvorfor gikk du ikke fra ham når han så tydelig sa at han satte en annen foran deg? Dere hadde verken barn, hus eller økonomiske forpliktelser for hverandre såvidt jeg har skjønt. Vi synes ikke du skal akseptere noe slikt, men du gjorde jo det ved å bli værende.

Jeg gikk ikke fra han for jeg trodde han sa det fordi han ikke mente det........Jeg trodde at han møtte meg fordi jeg betydde mest, selv om han sa noe annet. Det kan jeg klandre meg selv for. Vet ikke hva som gikk av meg. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at den mannen har behandlet meg perfekt? 

Anonymkode: b3002...4c5

Det vet jeg egentlig ingenting om, og derfor har jeg ikke ment noe om det heller. 

Jeg har imidlertid sagt at "jeg er ikke forelsket i deg" er en helt grei forklaring på hvorfor han vil avslutte forholdet, og jeg syns ikke det er en synd å lure på om dere skal ha sex etter at forholdet er over. 

Jeg kan legge til at jeg - som du - ikke hadde ønsket å ha sex etter at forholdet var over, men det endrer ikke min mening om hvorvidt det er greit å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at folk vil at jeg skal gå til legen for å erkjenne at alt er min feil. Og at han behandlet meg perfekt. Han ba meg selv om å gå til lege med dette i det han ignorerte meg for godt etter siste treff. Og jeg føler det er fordi at jeg skal erkjenne at alt er min feil, og at han har behandlet meg slik som man skal behandes. Altså å si de ord han har sagt til meg... var jo noe jeg aldri skulle akseptert etter min mening, men jeg hører jo andre sier at dette er en utrolig bra mann som gjør dette helt perfekt, og da begynner jeg å se innover meg selv og hate meg selv og lure på om alt er min feil og sliter med det om att og om att igjen. 

Anonymkode: b3002...4c5

Er det vennene dine i RL som sier dette? Jeg har til gode å se noen på dol si det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvorfor gikk du ikke fra ham når han så tydelig sa at han satte en annen foran deg? Dere hadde verken barn, hus eller økonomiske forpliktelser for hverandre såvidt jeg har skjønt. Vi synes ikke du skal akseptere noe slikt, men du gjorde jo det ved å bli værende.

Dersom han snakker sant så var jeg iallefall hans beste sex  i livet, og hans beste date. Jeg var helt topp på alle måter., helt til jeg ikke taklet det hele etter at han gikk på den måten som han gjorde. Da ble jeg drittsekken hans. Men da han dumpet meg så sa han at jeg var helt perfekt, beste sex, og beste date, og at det hadde først med ekssamboeren å gjøre. Hadde han ikke hatt det forholdet med henne så ville det bestått , men pga henne måtte han gå. Og så sa jeg hva? da sa han glem det. Jeg mener at jeg ikke er forelsket i deg lenger. Jeg sa gå, men da sa han at han ville fortsette med sexen..Nei jeg er forvirret og jeg følte meg bare elendig med hele greien. Dere forstår ikke det hele gjerne. Men jeg føler at jeg er litt sint på meg selv og som lot meg behandle på en måte som nedverdiget meg selv. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt at han elsket den andre dama. Han har sagt at hun var viktigere enn meg. Han har sagt at hun vil alltid være den som går foran alle andre i livet hans. Han har sagt at han savnet henne da jeg og han satt på date med middagsbordet. Han dro på ferier med henne. Hun var hjemme hos han. Mener du at jeg burde akseptere alt dette i et forhold? 

Anonymkode: b3002...4c5

Nei. Men det betyr ikke at han har vært utro. Det betyr at han elsket noen andre mer enn deg, og hadde jeg vært deg hadde jeg avsluttet forholdet med en gang dette ble sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jo tro det han sier ifølge hva dere sier: 

Ja da var jeg hans beste sex i livet. Og jeg var hans beste date. Selv om hele greien gjør meg helt forvirret med tanke på alt som ble sagt og gjort fra hans side, og måten han oppførte seg på.... 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Nei. Men det betyr ikke at han har vært utro. Det betyr at han elsket noen andre mer enn deg, og hadde jeg vært deg hadde jeg avsluttet forholdet med en gang dette ble sagt. 

Han sa at dette gjaldt alle kvinner.. ikke bare meg, men en kvinne i hans liv skulle være svært underdannig, og godta at hans ekssamboer alltid vil være hans viktigste støtte i livet. Dette gjaldt alle sa han. Jeg trodde bare at han ikke visste helt hva han sa. Og at han egentlig mente det motsatte. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Nei. Men det betyr ikke at han har vært utro. Det betyr at han elsket noen andre mer enn deg, og hadde jeg vært deg hadde jeg avsluttet forholdet med en gang dette ble sagt. 

Kan ikke si at han gjør noe galt selv om han lå i samme seng med henne på hotell i Egypt foreks i en uke. De var som søster og bror sa han. Og det kan gå på at han ikke var interessert i meg, sant det. Men jeg ble bare forvirret av alt det.... og hvordan jeg lot meg behandle, fordi jeg allikevel ville tro det beste. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså det er jeg som var stygg mot meg selv som aksepterte behandlingen han ga meg. Jeg nedverdiget meg selv. Derfor sliter jeg med skamfølelsen i etterkant. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at dette gjaldt alle kvinner.. ikke bare meg, men en kvinne i hans liv skulle være svært underdannig, og godta at hans ekssamboer alltid vil være hans viktigste støtte i livet. Dette gjaldt alle sa han. Jeg trodde bare at han ikke visste helt hva han sa. Og at han egentlig mente det motsatte

Anonymkode: b3002...4c5

Ja det virker som du ofte tror det motsatte av det folk sier. Det bør du slutte med. 

Du bør slutte å anta så mye og anklage folk urettmessig også, og det å lytte til det folk sier og stole på det stemmer kan du lære i terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Ja det virker som du ofte tror det motsatte av det folk sier. Det bør du slutte med. 

Du bør slutte å anta så mye og anklage folk urettmessig også, og det å lytte til det folk sier og stole på det stemmer kan du lære i terapi.

Han sa jo hele veien at hun betydde mer enn meg... men jeg kunne ikke tro det..... Min feil... Og jeg sa at vi måtte slutte å møtes hvis han ikke var interessert i meg, men han fortsatte.... Jeg var idiot mot meg selv som nedverdiget meg selv med å treffe han når han sa klart og tydelig at hun betydde mer enn meg. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at dette gjaldt alle kvinner.. ikke bare meg, men en kvinne i hans liv skulle være svært underdannig, og godta at hans ekssamboer alltid vil være hans viktigste støtte i livet. Dette gjaldt alle sa han. Jeg trodde bare at han ikke visste helt hva han sa. Og at han egentlig mente det motsatte. 

Anonymkode: b3002...4c5

:blink: Hvorfor skulle han si det, men mene noe helt annet?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Ja det virker som du ofte tror det motsatte av det folk sier. Det bør du slutte med. 

Du bør slutte å anta så mye og anklage folk urettmessig også, og det å lytte til det folk sier og stole på det stemmer kan du lære i terapi.

Jeg sliter fordi jeg selv fant meg i for mye som gikk over min evne til å takle. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han sa jo hele veien at hun betydde mer enn meg... men jeg kunne ikke tro det..... Min feil... Og jeg sa at vi måtte slutte å møtes hvis han ikke var interessert i meg, men han fortsatte.... Jeg var idiot mot meg selv som nedverdiget meg selv med å treffe han når han sa klart og tydelig at hun betydde mer enn meg. 

Anonymkode: b3002...4c5

Ja det høres ut som du burde avsluttet dette forholdet tidligere ja. Du får være glad for at det er over nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

:blink: Hvorfor skulle han si det, men mene noe helt annet?  

Fordi jeg sa at jeg ville gå fra han hvis det var mer mellom de, eller hvis han ikke så på meg som en kjæreste. Da sa han at han så på meg som en kjæreste og at det var meg som han følte seg forelsket i. Ikke henne. Men han elsker henne og det går over å være forelsket sa han. Og de har opplevd så mye sammen at hun alltid ville bety mye mer enn en annen dame uansett hvem det vil gjøre. Fordi det er ekte kjærlighet, som søskenkjærlighet. Jeg følte meg utenfor....men siden han tryglet om å bli så lot jeg han bli.. Folk rundt meg advarte meg og ba meg ikke være naiv og ba meg dumpe han før han dumpet meg. Jeg gjorde ikke det, og ble..... og han vinglet så veldig i alt han sa: kunne si en ting og snu om. Men han forsikret meg hele tiden om at det var meg han var forelsket i, og hun var en som han kun måtte ha kontakt med for alltid fordi han elsker henne som en søster, og det kan ingen kvinner i livet hans noengang overgå. 

Nei jeg var idiot som ikke ville tro han mente å si at han elsket henne høyere.... Jeg er jo selv skyld i å ha akseptert alt det. Så jeg nedverdiget meg selv mer enn jeg kunne tåle... 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...