Gå til innhold

Han sier: Jeg er ikke forelsket i deg lenger - uten forklaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, umakenverdt skrev:

Beklager, men jeg tror ikke at du er klar til å finne kjærligheten før du klarer å legge grublingen på dette bak deg. Jeg tror ikke du klarer å holde fokus der det bør være når du ikke har lyst og kjenner på tårene. 

Etterhvert tenker jeg at du bør fokusere på hva du ønsker av en relasjon, og forsøk å ikke legge din verdi i hvorvidt du lykkes eller ikke. 

Jeg kan selv ingenting om dette, men det høres ikke ut som dating er det riktige for deg nå. 

Jeg kjenner skuffelsen og tårene ja. I dag er jeg helt sønderknust fordi jeg er skuffet over at jeg føler det slik som jeg gjør. Lett å bedrive selvhat av det. Og sitte å bereide seg selv i det uendelige. Men men jeg er nok ikke den første som sliter med det å gå videre i kjærlighetslivet mitt. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var utro, og slo det rett i ansiktet mitt. Han har sagt at han var utro, gjort ting i ettertid som viser at han løy, og at han ar utro. Nå prater jeg gjenerellt. 

Jeg er et bra menneske. Jeg aksepterte mye som man normalt ikke vil akseptere. Det er min skyld. Men jeg sier at skuffelsen sitter vel mest på at han ikke kunne ta et rederligere oppgjør istedet for måten han gjorde det på. Vi diskuterte aldri om noe som helst. Eneste som skjedde noen få ganger var at jeg måtte si til han at jeg synes det var rart vennskap han hadde med den andre damen. Var gjerne dumt av meg å si det, istedet for å vise handling og gå. 

Etter bruddet satt jeg igjen å håpet på at vi en dag kunne fått tatt å pratet skikkelig ut sammen. Og så kom jeg meg ikke videre fordi det aldri skjedde. Høres dumt ut, men det er sånn det henger sammen. 

Anonymkode: b3002...4c5

OK. Jeg har ikke fått med meg at han har innrømmet utroskap, bare at du mistenkte han for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kayia skrev:

OK. Jeg har ikke fått med meg at han har innrømmet utroskap, bare at du mistenkte han for det.

Han har drevet løgner og utroskap mot meg, men han har unnskyldninger for det, som at de løgnene betyr ikke så mye og at det var fordi at han følte det sånn og sånn.. osv. Sånn er det. Men den største skuffelsen er at han gikk på den måten han gikk. Den fikk meg til å sitte igjen med selvbereidelser, og håp om at han en dag ville prate ut. Og så satt jeg fast i det og ventet. Sånn har jeg hatt det. Nå forteller jeg ikke absolutt alt som skjedde i min historie her. Men en sak er sikker: Jeg skammer meg over at jeg sliter med det, og jeg skammer meg over at jeg føler for å gråte over det på en dag som denne. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil bare si at jeg er forundret over måten noen snakker til deg innpå her. Glemm de. Det er også mange som forstår deg og støtter deg. Du har opplevd en urett og fortjener å bli behandlet bedre. Reis deg og gå videre. Slutt å klandre deg selv og vit at du er god nok. Avvisning er en av de mest smertefulle følelsene som finnes. Det er ingenting å skamme seg over. Men ikke la han ta mer av din glede og fremtid. Det er mange bra menn der ute. 

Anonymkode: 57e26...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har drevet løgner og utroskap mot meg, men han har unnskyldninger for det, som at de løgnene betyr ikke så mye og at det var fordi at han følte det sånn og sånn.. osv. Sånn er det. Men den største skuffelsen er at han gikk på den måten han gikk. Den fikk meg til å sitte igjen med selvbereidelser, og håp om at han en dag ville prate ut. Og så satt jeg fast i det og ventet. Sånn har jeg hatt det. Nå forteller jeg ikke absolutt alt som skjedde i min historie her. Men en sak er sikker: Jeg skammer meg over at jeg sliter med det, og jeg skammer meg over at jeg føler for å gråte over det på en dag som denne. 

Anonymkode: b3002...4c5

Dette skjønte jeg ikke helt, han har unnskyldninger for det sier du? Betyr det at han ikke har sagt at han har vært utro, men at du mener du har bevis for det likevel? Altså - har han sagt at han har vært utro eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vil bare si at jeg er forundret over måten noen snakker til deg innpå her. Glemm de. Det er også mange som forstår deg og støtter deg. Du har opplevd en urett og fortjener å bli behandlet bedre. Reis deg og gå videre. Slutt å klandre deg selv og vit at du er god nok. Avvisning er en av de mest smertefulle følelsene som finnes. Det er ingenting å skamme seg over. Men ikke la han ta mer av din glede og fremtid. Det er mange bra menn der ute. 

Anonymkode: 57e26...388

Takk for forståelsen. Det vonde i dette er hele historien itilegg til avvisningen. Godt at du forstår. Minnene om alt som skjedde opplevd å utrolig smertefullt. Takk for at du forstår den følelsen jeg sitter igjen med. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kayia skrev:

Dette skjønte jeg ikke helt, han har unnskyldninger for det sier du? Betyr det at han ikke har sagt at han har vært utro, men at du mener du har bevis for det likevel? Altså - har han sagt at han har vært utro eller ikke? 

Han har vært utro. Han lyver mye. Men han har sagt at han elsker den andre damen og vil aldri miste henne og at pga henne så måtte han dumpe meg. Men han trakk det tilbake. Men jeg har fått nærmere bevis på at han har bedratt meg via øyenvitner etter at hun har vært sammen med han. Man kysser ikke og kliner på en annen mens man er sammen med noen vel? 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kayia skrev:

Dette skjønte jeg ikke helt, han har unnskyldninger for det sier du? Betyr det at han ikke har sagt at han har vært utro, men at du mener du har bevis for det likevel? Altså - har han sagt at han har vært utro eller ikke? 

Nok om det. Tro hva du vil. Er bare meg som sliter med å tro på menn og gå videre. Det er det som er leit etter det. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært utro. Han lyver mye. Men han har sagt at han elsker den andre damen og vil aldri miste henne og at pga henne så måtte han dumpe meg. Men han trakk det tilbake. Men jeg har fått nærmere bevis på at han har bedratt meg via øyenvitner etter at hun har vært sammen med han. Man kysser ikke og kliner på en annen mens man er sammen med noen vel? 

Anonymkode: b3002...4c5

Har han sagt til deg at han har vært utro? Ja eller nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Har han sagt til deg at han har vært utro? Ja eller nei.

Han har sagt at han var lå og hadde en relasjon med venninnen. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt at han var lå og hadde en relasjon med venninnen. 

Anonymkode: b3002...4c5

Var ? Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, laban skrev:

...var i og hadde en relasjon?

Det er ikke mer å tolke her, enn at han hadde situasjoner som var helt uakseptabelt å akseptere. Og jeg synes fortsatt at han ikke har behandlet meg bra. Men jeg har fått beskjed av andre som jeg kjenner å tenke på han som "død". Og koble bort det vonde som skjedde på slutten. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mer å tolke her, enn at han hadde situasjoner som var helt uakseptabelt å akseptere. 

Anonymkode: b3002...4c5

Jeg tolker ingenting - hvis du leser innleggene i rekkefølge, ser du at jeg bare gjetter på hva du prøvde å skrive til Kayia: "var i og", ikke "var lå". Det ble trolig slik fordi du skrev "å hadde" i stedet for "og hadde", det straffer seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laban skrev:

Jeg tolker ingenting - hvis du leser innleggene i rekkefølge, ser du at jeg bare gjetter på hva du prøvde å skrive til Kayia: "var i og", ikke "var lå". Det ble trolig slik fordi du skrev "å hadde" i stedet for "og hadde", det straffer seg :D

Livet er ikke lett alltid. Det er sikkert. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet er ikke lett alltid. Det er sikkert. 

Anonymkode: b3002...4c5

Forsto du hva jeg mente? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Forsto du hva jeg mente? 

Jeg er så lei av å bli kritisert pga mine følelser, så jeg orket ikke å tenke over det. Men tror ikke du pleier å skrive så kritiserende. Men jeg er der at kritikk over de følelsene jeg sitter igjen med gjør alt bare tyngre... derfor er jeg litt sånn på beskyttelsessiden. 

Anonymkode: b3002...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av å bli kritisert pga mine følelser, så jeg orket ikke å tenke over det. Men tror ikke du pleier å skrive så kritiserende.

Anonymkode: b3002...4c5

Kayia lurte på hva "var lå" skulle bety. Jeg foreslo at du mente å skrive "var i og". Dette gjelder autokorrektur, ikke innholdet eller følelsene dine. Les de siste innleggene i rekkefølge, så tror jeg du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mer å tolke her, enn at han hadde situasjoner som var helt uakseptabelt å akseptere. Og jeg synes fortsatt at han ikke har behandlet meg bra. Men jeg har fått beskjed av andre som jeg kjenner å tenke på han som "død". Og koble bort det vonde som skjedde på slutten. 

Anonymkode: b3002...4c5

Ok da var det som jeg trodde. Du vet ikke at han var utro, han har aldri innrømmet utroskap og du har ikke selv sett bevis på utroskap. Det er som du gjorde med meg tidligere i dag - du antar. Jeg syns det er ganske drøyt å komme med slike beskyldninger når du egentlig ikke vet. Når dette i tillegg er to år siden tenker jeg som jeg sa i den andre tråden din - du bør søke psykologisk hjelp for å lære å leve med deg selv og i et evt framtidig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...