Gjest jente001 Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 For en uke siden falt jeg kraftig på snowboard og landet rett på rompa. Detet resulterte i at jeg fikk veldig vondt i halebenet, og jeg har det ennå nå en uke etter. Det gjør srælig vondt når jeg sitter/ligger på harde ting og når jeg gjør raske bevegelser. Jeg lurte på om dette er farlig og om jeg burde hendvende meg til lege?? Finnes det noe jeg kan gjøre for å redusere smerten/bli fortere bra igjen? Hvor lang tid vil det ta frø det leges helt igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 prøv at være lidt tålmodig. hvis halebenet er brækket er det tidsvis kun operation, men nogle gange går smerterne væk af sig selv. vent mindst 3 måneder. mvh jvbruun, ortopæd,dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.