AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 Skrevet 5. februar 2018 Gutten min på 9 år skal reise til Tyskland med en kompis og familens hans i sommer. Må vi sende med en form for bekreftelse på at det er greit at han reiser med dem? Aldri gjort dette før så er helt grønn😀 Anonymkode: 4e56d...aa6 0 Siter
laban Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Hvordan skal de reise? Fly? Bil / Kielferga? 0 Siter
emilie321 Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 (endret) De som reiser med barn må kunne bevise at de har lov til å ha med barnet. Jeg skulle ha med grandtante barna mine til utlandet og ringte politiet å spurte hva jeg måtte ha med av papirer. Fikk da beskjed om at jeg måtte ha med bekreftelse fra en av foreldrene/verge at barnet fikk lov til å være med. Måtte også ha kopi av pass til den av foreldrene som skrev denne erklæringen. Jeg fikk brukt for den erklæringen. Endret 6. februar 2018 av emilie321 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.