morosnert Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hej. Jeg er ei jente på 15 år, som er en aktiv handball spiller. Jeg har tenkt å satse på handball,men jeg har skadet kneet. Skaden skjedde kanskje for 6 mnd siden. Jeg va på en kamp, skulle hoppe opp, og landet på kneet. Hadde ikke beskytter. Jeg fikk så vondt at jeg måtte hinke av banen. Hadde så vondt at jeg ikke fikk spille mer av kampen. Da jeg var kommet hjem va jeg alene sammen med en vennine, å når vi så tv, så låste det seg, og derfor måtte vi bryte d opp. Dagen etter dro vi på sykehuset, tok røntgen å fikk beskjed om at d kanskje va mennisken, og at vi skulle komme tilbake om en mnd. En mnd gikk, og jeg va bedre, men ikke helt bra i foten. Legen sa nå at det ikke va mennisken(slik de hadde sagt sist). Så de sa jeg måtte bare fortsette slik som jeg gjorde før skaden. Vi fikk beskjed om å komme tilbake innen en mnd viss kneet ikke var bra. Nå har det gått en go tid, å knee er ikke bra.. Er med i gym, spiller handball.. Men når jeg spurter, så virker det som om det svikter, så jeg faller nesten. Og viss jeg faller, så kan jeg få like vondt i kneet som jeg fikk da skaden skjedde, bare at det går over på noen dager. Har du kanskje noen peiling på hva som er galt?? Tror du det er mennisken?? + nå har jeg også vann i kneet.. Hilsen en som TRENGER et svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 da du er aktiv synes jeg man skal kigge i knæet og se om menisken er istykker eller ej. Man får ikke vand i knæet uden at der er noget forkert. Måske er det brusken istedet eller korsbånds læsion er også en mulighed. mvh jvbruun, ortopæd,dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.