Gjest daggertn Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei! Har slitt nå i 5 år (er 20 nå) med kroniske smerter i skuldre armer. Minner om senebetennelser og overtrente muskler. Jeg trente ganske hardt med tunge vekter da jeg var 15, men måtte gi meg da desse plagene kom. Har prøvd ALT som er av behandlingsmetoder (akupunktur, tabletter ++++). Har de siste månedene begynt å svømme, uten noen resultater foreløpig. Har i den siste tid begynt å forske litt på bruk av muskelbyggende preparater, da jeg tror at dette nå kan være det eneste som vil hjelpe meg opp igjen på et noenlunde normalt nivå. Har sett spesielt på et stoff som heter Deca Durabolin (Nandrolon), som skal være bra både for oppbygging av sener og muskler. Det jeg nå er ute etter er et professjonelt synspunkt fra en lege på om dette kan hjelpe meg, eller om det vil belaste kroppen og musklene enda mer. Forstår selvfølgelig at det er vanskelig å svare utifra så lite informasjon, men er takknemlig for svar. - Dag Olav 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 daggertn. Det ville jeg la en erfaren idrettsmedisner se på. Smerter og problemer som har vart så lenge, må tas på alvor. Du nevner anabole steroider. For det første tror jeg ikke det vil hjelpe deg, og for det andre er jeg mer enn skremt når jeg ser hva som kan skje av uheldige ting med unge mennesker som prøver dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.