Gjest stampa Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Ser at det er mye skremselspropaganda rundt omkring når det gjelder Light-brus, kanskje spesielt pepsi/Tab. Hvis det er så farlig å drikke dette, hva i h... skal jeg drikke da? Vannet her blir av helsemyndighetene ikke anbefalt å drikke (=brunt), dessuten synes jeg ikke smaken er så overvettes god heller. Melk kaster jeg opp av. Kaffe drikker jeg ikke, og sukkerholding brus/saft blir jeg så trøtt av, det samme gjelder juice. Selters er det mye salt i, og farris får jeg ikke ned, da det bruser for mye. Kan jo ikke drikke 2 liter te om dagen, heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg kjøper Imsdal og annet kildevann på femliters dunker, jeg! Er så godt, så! Det kan kanskje også være et alternativ å investere i vannrenser? I så fall anbefaler jeg deg å forhøre deg nøye først, slik at du får en som renser det den skal rense, og at den er godkjent. Så vel senest denne uka at det var noe "krøll" med vannrensere til privat bruk (men leste ikke artikkelen siden det ikke var aktuelt for meg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg kjøper Imsdal og annet kildevann på femliters dunker, jeg! Er så godt, så! Det kan kanskje også være et alternativ å investere i vannrenser? I så fall anbefaler jeg deg å forhøre deg nøye først, slik at du får en som renser det den skal rense, og at den er godkjent. Så vel senest denne uka at det var noe "krøll" med vannrensere til privat bruk (men leste ikke artikkelen siden det ikke var aktuelt for meg). Har du evt link til det du las? Vi bruker det (av og til - filteret er jo så @¤£$%@ dyrt!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har du evt link til det du las? Vi bruker det (av og til - filteret er jo så @¤£$%@ dyrt!!) Nei, dessverre ingen link. Søk i nettavisene for den siste uka, så finner du det kanskje.. Det med at filteret er så dyrt er forøvrig grunnen til at jeg like godt kjøper kildevann på dunk som å investere i eget rensesystem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei Stampa, 2 liter brus om dagen synes jeg blir veldig mye. Man kommer ikke bort fra at vann er det beste valget av drikke, så Birdie har et godt forslag da. I stedet for å kjøpe bare brus, kan du også kjøpe drikkevann. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.