Gå til innhold

Bortkastet å gå til psykiater?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

De overvåker ikke bare meg, det gjelder alle det...ja vi blir overvåket. B.l.a via den nye strømmåleren. 

Strømforbruket blir overvåket av den nye strømmåleren. Vi blir ikke overvåket (skulle likt å vite hvordan det i såfall skulle foregå).

Anonymkode: bbe80...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Strømforbruket blir overvåket av den nye strømmåleren. Vi blir ikke overvåket (skulle likt å vite hvordan det i såfall skulle foregå).

Anonymkode: bbe80...a9b

Den gjør mer enn det, men her snakker jeg for lukkede ører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Den gjør mer enn det, men her snakker jeg for lukkede ører. 

Nei, den gjør ikke det!

Anonymkode: bbe80...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@stjernestøv: For en gangs skyld er jeg tilbøyelig til å være ening med deg. Det er sannsynligvis bortkastet at du går til psykiater. Jeg har fulgt deg på DOL i mange år, og jeg har aldri opplevd noen som på samme måte er helt motstandsdyktig/resistent mot logikk og fornuft. Uansett hvor mange og fornuftige råd du får, preller det av som vann på gåsa. Du suller videre i din sky av sternetøv.

Anonymkode: 6cd46...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@stjernestøv: For en gangs skyld er jeg tilbøyelig til å være ening med deg. Det er sannsynligvis bortkastet at du går til psykiater. Jeg har fulgt deg på DOL i mange år, og jeg har aldri opplevd noen som på samme måte er helt motstandsdyktig/resistent mot logikk og fornuft. Uansett hvor mange og fornuftige råd du får, preller det av som vann på gåsa. Du suller videre i din sky av sternetøv.

Anonymkode: 6cd46...86a

Ok. Da er det vel ikke vits i at jeg møter han da..var det jeg tenkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Den gjør mer enn det, men her snakker jeg for lukkede ører. 

HVA gjør den? Hvis du er så skråsikker på at den gjør mer enn å måle strømmen så må du nesten komme med hva du mener den gjør også om du skal få noen til å tro deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lillemus skrev:

HVA gjør den? Hvis du er så skråsikker på at den gjør mer enn å måle strømmen så må du nesten komme med hva du mener den gjør også om du skal få noen til å tro deg.

Den vet når vi spiser frokost middag og kvelds f.eks. Det kaller jeg å overvåke folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den vet når vi spiser frokost middag og kvelds f.eks. Det kaller jeg å overvåke folk. 

Hvordan i all verden skal den vite det??? Og hvordan vet du at den gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting mot min. Den skreller potetene mens jeg er på jobb. Praktisk :-)

Anonymkode: 6cd46...86a

Kan man få en som vasker gulvene og pusser vinduene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvordan i all verden skal den vite det??? Og hvordan vet du at den gjør det?

Har lest det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvor har dette stått på trykk/på nettet?

Nei det er jeg ikke sikker på, var noen som la det ut på FB. At vi ble overvåket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er jeg ikke sikker på, var noen som la det ut på FB. At vi ble overvåket. 

Åja, det sto på Facebook ja. Da må det jo være sant. Eller ikke. Det er jo bare vås.Alt den måleren kan er det den er laget for - nemlig å måle strømforbruket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Åja, det sto på Facebook ja. Da må det jo være sant. Eller ikke. Det er jo bare vås.Alt den måleren kan er det den er laget for - nemlig å måle strømforbruket ditt.

Ja vi har alle våre meninger og kan tro på det vi vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi har alle våre meninger og kan tro på det vi vil....

Du har rett til å ha dine egne meninger, men du har ikke rett til egne fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Janus30 skrev:

Du har rett til å ha dine egne meninger, men du har ikke rett til egne fakta. 

Hvorfor har jeg ikke rett til mine egne fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den vet når vi spiser frokost middag og kvelds f.eks. Det kaller jeg å overvåke folk. 

Du bør ta kontakt med media og tipse dem om det du har funnet ut. Om det stemmer at myndighetene har tatt seg inn i hjemmene våre via en strømmåler, blir dette Norges Snowden-avsløringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...