Gå til innhold

Bortkastet å gå til psykiater?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Janus30 skrev:

Du bør ta kontakt med media og tipse dem om det du har funnet ut. Om det stemmer at myndighetene har tatt seg inn i hjemmene våre via en strømmåler, blir dette Norges Snowden-avsløringer. 

Synes du skal holde deg for god til å harselere med andres tenkning, særlig når du vet at du latterliggjør tenkningen til en person med psykoselidelse. 

Anonymkode: 48a0f...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Janus30 skrev:

Du bør ta kontakt med media og tipse dem om det du har funnet ut. Om det stemmer at myndighetene har tatt seg inn i hjemmene våre via en strømmåler, blir dette Norges Snowden-avsløringer. 

Det er allerede ute i media, jeg leste det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Åjo det er sikkert at det gjør.

Jeg er så glad for at det bare bor 1.2 millioner mennesker i Norge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kupton skrev:

Jeg er så glad for at det bare bor 1.2 millioner mennesker i Norge :-)

Ok. Selv om jeg ikke forstod hva det hadde med saken å gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Selv om jeg ikke forstod hva det hadde med saken å gjøre :) 

Nei, regnet med det. Dere finnmarkinger som bor i Sauda forstår ikke slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kupton skrev:

Nei, regnet med det. Dere finnmarkinger som bor i Sauda forstår ikke slikt.

Neivel! Tror ikke du er helt god i hodet ditt stakkars deg som må rakke ned på andre. Slike som deg har det ikke godt med seg selv. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør snakke med psykiater kjære stjernestøv.tenk litt over hva du deler her inne siden du blir mer forvirret av det.skeiv ned tankene dine og les til psykolog. Hva med å snakke med psyk sykepleier i kommunen i mellomtiden..jeg er ny her,men har erfaring innen feltet.ikke tukle med medisiner, hør med psykiater ang det.ang tannlegen så få et gjort,ingenting å kvi seg for,de tar hensyn 💜prøv å skrive en positiv dagbok med minst fem positive ting hver dag,gå en tur hver dag,såg til deg de vakre bildene i naturen.s morsomme filmer,serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neivel! Tror ikke du er helt god i hodet ditt stakkars deg som må rakke ned på andre. Slike som deg har det ikke godt med seg selv. Klem.

Er ganske sikker på at du snakker med en du har savnet :-) Har rakker ikke ned på deg, men prøver på en litt humoristisk måte å fortelle deg at man ikke har rett på egne fakta.  Selv om han mener at det finnes 1,2 millioner mennesker i Norge, så er ikke dette fakta. Som han skriver: Det finnes ikke mange varianter av fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Er ganske sikker på at du snakker med en du har savnet :-) Har rakker ikke ned på deg, men prøver på en litt humoristisk måte å fortelle deg at man ikke har rett på egne fakta.  Selv om han mener at det finnes 1,2 millioner mennesker i Norge, så er ikke dette fakta. Som han skriver: Det finnes ikke mange varianter av fakta.

Å? Da har jeg misforstått. Finnmarkinger i Sauda? Hva betyr det da? Ok. Vet ikke hvor mange vi er i Norge jeg,men jeg er vel dum. Beklager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å? Da har jeg misforstått. Finnmarkinger i Sauda? Hva betyr det da? Ok. Vet ikke hvor mange vi er i Norge jeg,men jeg er vel dum. Beklager da.

Ca 5,3 millioner innbyggere :) 

Anonymkode: ece0d...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ca 5,3 millioner innbyggere :) 

Anonymkode: ece0d...512

Ok :) Tror jeg forstod poenget nå, det tok litt tid. Finnmarkinger kommer ikke fra Sauda,det ble bare så forvirrende! Beklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å? Da har jeg misforstått. Finnmarkinger i Sauda? Hva betyr det da? Ok. Vet ikke hvor mange vi er i Norge jeg,men jeg er vel dum. Beklager da.

Han prater tull. Akkurat slik du også gjør som han her forsøker å fortelle deg på en humoristisk måte.

Du kan enten velge å le av det eller velge å ta deg nær av det. Jeg ville valgt det første :-)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Samarita skrev:

Tror du bør snakke med psykiater kjære stjernestøv.tenk litt over hva du deler her inne siden du blir mer forvirret av det.skeiv ned tankene dine og les til psykolog. Hva med å snakke med psyk sykepleier i kommunen i mellomtiden..jeg er ny her,men har erfaring innen feltet.ikke tukle med medisiner, hør med psykiater ang det.ang tannlegen så få et gjort,ingenting å kvi seg for,de tar hensyn 💜prøv å skrive en positiv dagbok med minst fem positive ting hver dag,gå en tur hver dag,såg til deg de vakre bildene i naturen.s morsomme filmer,serier.

Ja kanskje jeg snakker med han og ser hva han sier. Ja det vil jeg, skrive ned fem positive ting for dagen. Det skal jeg gjøre. Jeg møter en psyk sykepleier en gang i uken fra dagsenteret, og har en sykepleier som kommer hjem til meg. Psykiateren er der for medisinvurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Han prater tull. Akkurat slik du også gjør som han her forsøker å fortelle deg på en humoristisk måte.

Du kan enten velge å le av det eller velge å ta deg nær av det. Jeg ville valgt det første :-)

Ja det finnmarkinger kommer ikke fra Sauda, tok ikke den med en gang. Trodde ikke jeg pratet tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det finnmarkinger kommer ikke fra Sauda, tok ikke den med en gang. Trodde ikke jeg pratet tull. 

For oss som ikke tror på at strømmåleren overvåker oss, så oppfattes det som tullprat, men vi vet at det er psykdom som er årsaken til dette. Som andre sier. Det er bra at du skal snakke med psykiateren nå.

Ønsker deg en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

For oss som ikke tror på at strømmåleren overvåker oss, så oppfattes det som tullprat, men vi vet at det er psykdom som er årsaken til dette. Som andre sier. Det er bra at du skal snakke med psykiateren nå.

Ønsker deg en fin kveld :-)

Jeg mener jeg leste det en plass og da tror jeg på det,det er ikke noe jeg finner på. 

Jo takk i likseså, ha en fin kveld :) Jeg skal legge meg nå. God natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Den vet når vi spiser frokost, middag og kvelds f.eks. Det kaller jeg å overvåke folk. 

Her tror jeg enten du eller de som skrev det du har lest, har misforstått litt. Den "vet" hvilket mønster strømforbruket ditt følger, dermed kan den i teorien finne ut når du pleier å bruke komfyren, vaskemaskinen og andre ting som bruker en del strøm. Men f.eks hos oss på virkedager lager vi frokost uten å bruke ovn eller vannkoker, og da "vet" selvsagt ikke strømmåleren om vi spiser frokost eller ikke.

Den vil nok "avsløre" at dere f.eks. reiser på ferie, fordi dere da ikke bruker noen av husholdningsapparatene og forbruket er nesten helt jevnt. Men den forteller det ikke til noen andre enn datamaskinen hos strømselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg mener jeg leste det en plass og da tror jeg på det,det er ikke noe jeg finner på. 

Jo takk i likseså, ha en fin kveld :) Jeg skal legge meg nå. God natt. 

God natt. Sove godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...