Lillemus Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Tok det rolig først i uka så jeg ikke skulle bli syk igjen til vår lille vinterferie og da ble det et par skiturer gitt! Fredag - 2t 10 min / 8,5 km på ski Lørdag - 3t 56 min / 18 km på ski Neida, vi går ikke fort, men denne gangen var det i oppkjørte løyper for en gangs skyld, men jeg skal love at det var godt å komme hjem til hytta etter nesten 4 timer! 1 Siter
emilie321 Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Har ikke fått til stort annet enn mine to faste økter, må bare prøve å være fornøyd med det. Har ikke noe motivasjon for tiden, hverken for det ene eller andre. Men all erfaring sier meg at det kan snu fort igjen. Tirsdag : Styrke (90 min) Fredag : Styrke (90 min) 1 Siter
påskelilje Skrevet 4. mars 2018 Skrevet 4. mars 2018 Ble ikke så mye trening...: Onsdag: snømåking i en time Fredag: snømåking i 1,5 time Søndag: 2000 meter svømming (bryst) på akkurat 1 time. Lå an til ny rekord på ca 56 min, men var veldig ufokusert på 3. fjerdedelen, så det klarte jeg ikke. Etterpå gikk jeg tur her på 3,7 km. Hadde tenkt å gå på ski, men det snødde sånn 😮 1 Siter
emilie321 Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 Akkurat nå, påskelilje skrev: Ble ikke så mye trening...: Onsdag: snømåking i en time Fredag: snømåking i 1,5 time Søndag: 2000 meter svømming (bryst) på akkurat 1 time. Lå an til ny rekord på ca 56 min, men var veldig ufokusert på 3. fjerdedelen, så det klarte jeg ikke. Etterpå gikk jeg tur her på 3,7 km. Hadde tenkt å gå på ski, men det snødde sånn 😮 Snømåking er jo god trening og 2000 m bryst på 60 min er ikke dårlig Synes du er flink 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 Som vanlig fikk jeg til 2* styrketrening. Tvang meg til en joggetur også, og fikk vite at kondisen var 20% dårligere enn i høst basert på tempo vs puls Jeg tror ikke helt på det. Det har noe med å løpe på snø å gjøre, men det blir mindre trening når det er så kaldt. Jeg har jo lagt på meg 2-3 kg også i all vinterkosen. Uansett så ble det også en skitur, så uka var ikke så dårlig sånn sett. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 5. mars 2018 Skrevet 5. mars 2018 (endret) Jeg gikk tur en dag. Jeg har trent en dag på treningsstudio. Og jeg løp ute: 16 km i går. Endret 5. mars 2018 av Mina1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.