Gå til innhold

Hvilke land er det flotteste som du har vært I?

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Norge.

Jeg har vært i Danmark og Sverige også.

Skulle gjerne vert i Italia eller Brasil en tur. Det hadde vært noe. Men jeg tør ikke fly grunnet klaustrofobi.

Til Italia kan du jo ta tog. :) 

Fortsetter under...

7 timer siden, Mina1 skrev:

Har hørt veldig mye positivt om Sveits. Har en i familien som forteller så mye varmt om Zurich. :) 

Kjedelig by syns jeg, og det sier jeg sannelig sjelden om byer jeg har vært i. Men etter min smak er Zurich altfor blendahvitt, generisk og sjelløs. Skal ikke reise langt utenfor byen før det er super natur, men selve byen - gjeeeesp. 

På 6.3.2018 den 15.46, Mina1 skrev:

Hvilke land er det flotteste som du har vært I? :) Noen favorittland? 

Jeg ler både Mexico, Armenia, USA, Ukraina og Georgia godt, og kommer alltid tilbake til Italia, Frankrike og Portugal fordi byene er så sjarmerende, arkitekturen så fin og mat og drikke så godt. Selv syns jeg ikke noe om å feriere i Norge, selv om kysten - spesielt i nord - er fin. Blir litt kjedelig og kjent alt syns jeg, liker bedre å oppleve nye ting.

Til tross for dette er Norge favorittlandet mitt, og etter å ha reist mye gjennom årene er jeg sikker på at det er det beste landet å leve og bo i.

Akkurat nå, Kayia skrev:

Jeg ler både Mexico, Armenia, USA, Ukraina og Georgia godt, og kommer alltid tilbake til Italia, Frankrike og Portugal fordi byene er så sjarmerende, arkitekturen så fin og mat og drikke så godt. Selv syns jeg ikke noe om å feriere i Norge, selv om kysten - spesielt i nord - er fin. Blir litt kjedelig og kjent alt syns jeg, liker bedre å oppleve nye ting.

Til tross for dette er Norge favorittlandet mitt, og etter å ha reist mye gjennom årene er jeg sikker på at det er det beste landet å leve og bo i.

Helt enig.

Er kjempe glad for at jeg bor i Norge:)

Gjest Mina1
1 time siden, Kayia skrev:

Italia er helt fantastisk!. Jeg elsket kulturen, og naturen. Nord-Italia er veldig frodig :) . Men er glad for å bo i Norge. 

Endret av Mina1

Annonse

Gjest Mina1

Ble litt frustrert av en som jeg kjenner. Vedkommende pratet med meg. Og vi pratet om reiser. Vedkommende pratet alltid om hvor flott det er der han pleier å reise. Og sier : "kjenner jeg deg rett så kommer du til å si at der du reiser neste gang er så fantastisk fint. Det sier du alltid om de plasser du drar til. Du skryter det helt opp i skyene. Vet du hva mina : det fins mange fine plasser i verden. De plassene du besøker behøver ikke å være så fantastiske men du tror det. For du skryter sånn av de. ", sa vedkommende på en sur sær måte. .  Ble litt irritert av de ordene der altså. Å si noe så teit... jøss. Er en i slekten min som sa det. Er glad i vedkommende men du verden så teit sagt. 

Endret av Mina1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...