lachica Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Hei...Jeg er en jente på 24 år som i Desember 2000 veide så mye som 108 kg. I juli 2001 veide jeg 78 kilo og klarte å holde den vekten helt frem til nå uten å ha trent på over 6 mnd. Jeg er 1.68 høy og vil gå ned til rundt 65-70 kilo.Ergo så er ikke det så mye,men jeg har mistet den motivasjonen jeg hadde hele fjoråret og orker liksom ikke å sette igang. Det er så kjipt med tanke på alt jeg har greid å ta av,så stopper jeg nå før jeg er ferdig.. Har noen noe råd å gi om hvordan jeg skal kunne motivere meg selv igjen???? Klem fra Anita 0 Siter
Gjest slankern Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Tenk hvor misfornøyd du blir igjen hvis du legger på deg. Gi deg en belønning - en ny bukse eller en parfyme. Nå er det ikke så lenge til sommeren og da er det i så fall ikke gøy å ikke trives i sin egen kropp. Stå på, jeg synes du har vært flink. Det smaker godt å leve sunt. Det er ekkelt med fet mat. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.