lachica Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei...Jeg er en jente på 24 år som i Desember 2000 veide så mye som 108 kg. I juli 2001 veide jeg 78 kilo og klarte å holde den vekten helt frem til nå uten å ha trent på over 6 mnd. Jeg er 1.68 høy og vil gå ned til rundt 65-70 kilo.Ergo så er ikke det så mye,men jeg har mistet den motivasjonen jeg hadde hele fjoråret og orker liksom ikke å sette igang. Det er så kjipt med tanke på alt jeg har greid å ta av,så stopper jeg nå før jeg er ferdig.. Har noen noe råd å gi om hvordan jeg skal kunne motivere meg selv igjen???? Klem fra Anita 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Tenk hvor misfornøyd du blir igjen hvis du legger på deg. Gi deg en belønning - en ny bukse eller en parfyme. Nå er det ikke så lenge til sommeren og da er det i så fall ikke gøy å ikke trives i sin egen kropp. Stå på, jeg synes du har vært flink. Det smaker godt å leve sunt. Det er ekkelt med fet mat. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.