rogstad Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Her er jeg igjen. Og nå har jeg prosjekt om forebygging av idrettskader. Jeg vet det er mange måter å forebygge idrettskader, jeg vet at oppvarming og tøyning er noen måter men kan dere hjelpe meg med å finne noen spesielle tiltak. Jeg finner ikke et passende spørsmål for dette. Men vær så snill å hjelp meg og kom med alt dere har om forbygging av idrettskader. Håper derekanb hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bertie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Kan gi deg noen hint på veien - Riktig utstyr - riktig fottøy, sikkerhetsutstyr. - Jevn økning av treningsmengde/belastning - periodisering av trening for at kroppen skal få rolige perioder å hente seg inn på.. - Variert utvalg av treningsmetoder - riktig teknikk - varier underlag - skriv treningsdagbok for å virkelig kunne gå tilbake dersom noe skulle skje - måle hvilepuls mtp. overtrening/ - lytte til kroppens signaler, tegn på skade/belastning - trene på fallteknikker/koordinasjon i kampsport og annen sport. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rogstad Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Kan gi deg noen hint på veien - Riktig utstyr - riktig fottøy, sikkerhetsutstyr. - Jevn økning av treningsmengde/belastning - periodisering av trening for at kroppen skal få rolige perioder å hente seg inn på.. - Variert utvalg av treningsmetoder - riktig teknikk - varier underlag - skriv treningsdagbok for å virkelig kunne gå tilbake dersom noe skulle skje - måle hvilepuls mtp. overtrening/ - lytte til kroppens signaler, tegn på skade/belastning - trene på fallteknikker/koordinasjon i kampsport og annen sport. dette vet vi fra før. er det ikke andre timng som dere kan si meg. jeg trenger hjelp fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.