Gjest pepsimax Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei jeg er ei jente som lurer på hvor skadelig kunstig søtningstoffer er og om det er noen blodprøver man kan ta for å se innholdet i kroppen. Vanelig dagsdose for meg er 1(70gr)boks med Natreen strøsukker,ca 60 natreen sukketter, 1liter Fun light saft + 3-4 liter med pepsimax. Har slitt med anorexi i 15 år så det er ikke bare å be meg kutte det ut eller trappe ned,for da blir jeg "dårlig". I tillegg kan jeg oxo bruke flytende Natreen. Ifølge tabeller er jeg en del undervektig(157cm,34kg) og lurer da på om jeg tåler mindre enn om jeg eventuelt hadde vært "normal"vektig. Tiny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milla Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Det ser nok ut som om du får i deg for mye kunstig sukker ja. Men hvorfor prøver du ikke gå over til noe ordentlig sukker? F.eks.saften? Eller brusen? Fordi for mye kunstig er jo kreftfremkallende, og du tåler nok mindre med så lav BMI. Men tror du det med å brukle litt mer vanlig sukker kunne vært en idè? Eller er det vanskelig pga tidligere anoreksi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.