AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 Har fått en gammel sak gjenåpnet av politiet. Dette medfører mer ubehag enn først anntatt og jeg sliter med å komme meg gjennom hverdag. Alt er plutselig så ufattelig tungt og krever 10 ganger mer energi enn normalt. Å gå på butikken virker like utmattende som ett maraton. På jobb bruker jeg alle krefter på å ikke begynne å gråte. Har nylig gjenstartet behandling hos psykolog, men etter timene er jeg helt ødelagt og trenger flere dager på å kommer meg... Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Anonymkode: 8a63f...eb3 0 Siter
Kayia Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått en gammel sak gjenåpnet av politiet. Dette medfører mer ubehag enn først anntatt og jeg sliter med å komme meg gjennom hverdag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Anonymkode: 8a63f...eb3 Er det politiet som har åpnet en sak mot deg pånytt eller er det du som har fått gjenopptatt en sak? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 Skrevet 10. mars 2018 14 timer siden, Kayia skrev: Er det politiet som har åpnet en sak mot deg pånytt eller er det du som har fått gjenopptatt en sak? Er jeg som er fornærmede i saken. Men jeg hadde på en måte «slått meg til ro» med at saken ble henlagt og forsøkt å gå videre i livet. Så har veldig blandete følelser om gjenåpningen av saken. Anonymkode: 8a63f...eb3 0 Siter
Kayia Skrevet 10. mars 2018 Skrevet 10. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg som er fornærmede i saken. Men jeg hadde på en måte «slått meg til ro» med at saken ble henlagt og forsøkt å gå videre i livet. Så har veldig blandete følelser om gjenåpningen av saken. Anonymkode: 8a63f...eb3 Mitt råd er å ta opp alternative måter å håndtere følelsene og tankene med psykologen. Saken kommer til å rulle å gå ikke som... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.