Gjest SBK Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei jeg er en gutt/mann. Jeg lurer på om det finnes noen øvelser man kan f.eks. gjøre hver kveld for å trene opp til å få større brystkasse. Pusups med armene helt inntil ? eller no.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bertie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 For å få større brystkasse må du nok trene på en helt annen måte enn daglig trening av samme muskler. Forsøk heller å trene med tyngre vekter og kutt ned til 2 gangerr iuken på samme muskelgruppe. Bruk så tunge vekter at du maks klarer ca. 8 repetisjoner. Ta så drøyt minutt pause og kjør nye ca. 8. Dette kan du forsøke 3 ganger på hver øvelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røyksopp Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 For å få større brystkasse må du nok trene på en helt annen måte enn daglig trening av samme muskler. Forsøk heller å trene med tyngre vekter og kutt ned til 2 gangerr iuken på samme muskelgruppe. Bruk så tunge vekter at du maks klarer ca. 8 repetisjoner. Ta så drøyt minutt pause og kjør nye ca. 8. Dette kan du forsøke 3 ganger på hver øvelse. hva faen. jeg skrev nesten det samme, bare litt mindre. ble slettet pga en link til ett annet bedre forum på slutten. haha. latterlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bertie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 hva faen. jeg skrev nesten det samme, bare litt mindre. ble slettet pga en link til ett annet bedre forum på slutten. haha. latterlig. Var det ikke link til hjemmesider ogsv. tidligere. Redd for konkurranse her, kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.