Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har lest i en bok som handler mye om glykemisk indeks. Jeg ønsker nå å prøve mat med lav GI, men ikke alle matvarer er oppført. Vet du om paprika har lav GI? Er paprika krydder eller er det en grønska? Jeg er vanligvis storspiser av paprika og lurer derfor veldig på dette? Er det også bra for barn og spise mest mulig mat med lav glykemisk indeks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei, Paprika (bell pepper, på engelsk) er en grønnsak, og jeg vil anta at det har en lav GI. I tillegg finnes krydderet som heter paprika! Mat med lav GI er nok bra for alle, men husk at kroppen MÅ ha sukker/fett også. Den gyldne middelvei... Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppppp Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Grønn paprika har glykemisk indeks på 10, så den er lav. De andre fargene har sikkert også lav glykemisk indeks, men jeg har bare grønn i min tabell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.