mezzy Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 hel seriøst.. nå har jeg panikk... i det siste har tankene mine skiftet mellom å bare kutte ut å spise og det å prøve å begynne å spise normalt igjen og få forbrenningen fikset for den er totalt fucka nå... ( har sf...) I dag har jeg spist : Frokost : 3 skiver, ganske tynne. 2 med hvitost og skinke og en med egg. litt mer enn 3 timer etterpå : litt druer og ett knekkebrød m/makrell i tomat kl 16.00 : 2 kjeks ca, kl 18.00 : middag som var ca to spise skjeer potetmos og noen pølsebiter i brun saus.... har utenom dette drukket en del eple nektar og to glass brus.. har nå total og fullstendig panikk fordi jeg gjorde noe jeg ikke skulle ha gjort.. gikk på vekten.. gjelper ikke akkurat at jeg har gått opp ca 2- 2,5 kg heller.. og nå har jeg enda mer.. full panikk.. please svar meg om jeg vil gå opp.. om det er noe jeg kunne kuttet ut eller noe? om det er for mye eller? takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest twisted Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Kjære lille vennen..... Har mest lyst til å si 'ikke ha panikk for noe så tåpelig som maten. Du har spist lite i dag, og burde satse på å få forbrenningen og synet på mat i orden igjen.' Men............... ..........men jeg vet at det er mye lettere sagt enn gjort. Sliter selv med akkurat den samme tanken; slutte å spise, eller komme meg ut av sf'en. Fornuften sier en ting, viljen noe annet.... Jeg tror du vet like godt som meg at du har spist litt lite i dag, men jeg skjønner veldig godt panikken din når du gikk på vekten og så +2,5kg. Men prøv å ikke la vekten styre deg. Bli frisk, mezzy, for din egen skyld.... *en liten forsiktig klem sendes til deg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HKH Mette Marit Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 herregu ass, åssen kan du tru at d der er for mye? nei få en ernæringsfysiolog til å hjelpe deg sier jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Kjære lille vennen..... Har mest lyst til å si 'ikke ha panikk for noe så tåpelig som maten. Du har spist lite i dag, og burde satse på å få forbrenningen og synet på mat i orden igjen.' Men............... ..........men jeg vet at det er mye lettere sagt enn gjort. Sliter selv med akkurat den samme tanken; slutte å spise, eller komme meg ut av sf'en. Fornuften sier en ting, viljen noe annet.... Jeg tror du vet like godt som meg at du har spist litt lite i dag, men jeg skjønner veldig godt panikken din når du gikk på vekten og så +2,5kg. Men prøv å ikke la vekten styre deg. Bli frisk, mezzy, for din egen skyld.... *en liten forsiktig klem sendes til deg* hei vennen! Er litt tom for ord men ble veldig takknemlig for svar! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 herregu ass, åssen kan du tru at d der er for mye? nei få en ernæringsfysiolog til å hjelpe deg sier jeg! Hei.. jo .. altså... har fått tilbud om ærnæringsfysiolog... men har ikke turd å si ja... men jeg får se... takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest twisted Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hei vennen! Er litt tom for ord men ble veldig takknemlig for svar! *klem* Hei kjære deg.... fikk bare så lyst til å sende deg noen ord..... Har ikke vært her inne på måneder, men ser heller ingen innlegg fra deg!? Hvordan går det med deg? *KLEM* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.