Gjest Twiker Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 tenk deg denne treningsøkten: etter middag trener jeg 1 time på helsestudio (vekter)..... 30 min etter dette begynner kampsport (kung fu 2 timer) Hva burde jeg få i meg mellom disse to øktene? prot, carb, eller blanding? (etter kampsport drikker jeg ren carb, 30 min etter kommer prot, 1 time etter prot, kommer maten...) hilsen T. Wiker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bertie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Det er først og fremst viktig at du starter med fulle lagre. Noen undersøkelser viser at du ikke bør ta inn spes. raske karbohydrater før trening, men at du kan begynne med det med en gang aktiviteten er igang. Jeg ville drukket jevnt med sportsdrikk fra du begynner vekttreningen og til kampsporten er ferdig og kanskje litt lettfordøyelig fast føde i pausen før kampsporten. Det er ikke mye protein som trengs. Behovet etter en treningsøkt blir stort sett dekket av et glass melk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.