Gå til innhold

Ny bruker. Hvordan sender jeg PM?


Fuglfisk

Anbefalte innlegg

Jeg opprettet akkurat en bruker, men får ikke til å sende PM. Er det noen som vet hva som er grunnen? Er det fordi brukeren min er helt ny at det ikke går? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Fuglfisk skrev:

Jeg opprettet akkurat en bruker, men får ikke til å sende PM. Er det noen som vet hva som er grunnen? Er det fordi brukeren min er helt ny at det ikke går? :) 

Velkommen! 😊

 

Det er vel bare å klikke på konvolutten over her og taste inn brukernavn - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
30 minutter siden, Fuglfisk skrev:

Jeg opprettet akkurat en bruker, men får ikke til å sende PM. Er det noen som vet hva som er grunnen? Er det fordi brukeren min er helt ny at det ikke går? :) 

Velkommen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Du trykker på konvolutten øverst på høyre side. Deretter velger du ny, og skriver in brukernavn, tittel og beskjed. Er du på mobil trykker du på de tre strekene øverst til høyre og trykker på konvolutten, på knappen hvor det står lag ny og skriver inn brukernavn, tittel og beskjed.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker
6 timer siden, krabik skrev:

Hvordan kan slette et emne?

Det kan du ikke gjøre selv.

Anonymkode: 39df1...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Neida. sender du pm til adminsa så sletter du tråden din om du har en god grunn,  men som regel gidder de ikke :P 

Lykke til

Anonymkode: 7c437...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. sender du pm til adminsa så sletter du tråden din om du har en god grunn,  men som regel gidder de ikke :P 

Lykke til

Anonymkode: 7c437...204

I dette forumet sletter vi alltid på forespørsel, ettersom det er veldig mye sensitive helseopplysningeer her, så det er bare å ta kontakt med meg eller @Ann Christin

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

I dette forumet sletter vi alltid på forespørsel, ettersom det er veldig mye sensitive helseopplysningeer her, så det er bare å ta kontakt med meg eller @Ann Christin

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Det var en bra policy endring, pleide ikke å være slik før. Så det var bra å høre :) 

Anonymkode: 7c437...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...