The Huntress Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Har vært plaget med bursitt siden januar. Fikk etter mye om å men med legen min rekvisisjon til lege innen kommunen som setter kortison inkjeksjoner. Men der var det 3 uker ventetid. Endte da med å ta privat i oslo. Også etter 3 uker ny his lege i min kommune. Var fin og kunne levd så å si normalt fram til omsdag denna uka. Nå (lørdag) er det helt forferdelig. Kjennes ut som hofta skal dette av. Stokk stiv og klarer så vidt å gå. Er det noe sted man kan få injeksjoner, som helt eller delvis dekkes av frikort? Har begge frikortene. Jeg vil tørre å påstå at dette er helt ulevelig. Jeg veit ikke om jeg kan vente 3 uker før jeg får time til injeksjoner i min kommune. Men er veldig dyrt å ta det privat. Jeg tåler ikke betennelse dempende medikamenter. Så alt jeg har er Paracet 1g. Å det hjelper svært lite. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442477-bursitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.