AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg har hatt 3 epileptiske (GTK) anfall (over en periode på mange år) og fikk i vinter et par Fokale anfall (hvor jeg kun stoppet opp og ble "borte"ble men ikke bevisstløs) Jeg har i flere år gått på Lamictal mot epilepsi og fikk etter disse episodene noe økt dose. (men ikke mye) Den siste tiden (mulig etter "episodene") har jeg slitt med angst/uro i kroppen. Jeg har blitt mye mer mørkeredd og redd for å være hjemme alene. I tillegg har jeg slitt med at jeg enten våkner på natten og er redd eller at jeg går i søvne og gjør alle mulige merkelige ting. Som f.eks å legge dynen min i et annet rom. Etter "episodene" ha jeg vært sykemeldt og det har også vært noen andre endringer i familien. Nå lurer jeg på om det kan være økningen av Lamictal som har ført til dette eller om det kan være "episodene". Jeg har mistet førerkortet i 6 mnd og vil ikke gå på medisiner som kan føre til kjøreforbud. Er det noen som har erfaringer med denne type lidelse og har tips. Alt tas imot med takk! Anonymkode: 143da...d41 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442646-angstdepresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.